کد خبر : 1941253 | 10 خرداد 1402 ساعت 23:38 | 139.8K بازدید | 40 دیدگاه

پایان تلخ سرمربی محبوب در فینال جنجالی؛

ساپینتو با خودروی آبی رفت، شاید برای همیشه!

ریکاردو ساپینتو با خداحافظی از هواداران استقلال، زودتر از جشن قهرمانی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

ساپینتو با خودروی آبی رفت، شاید برای همیشه!

به گزارش "ورزش سه"، این پایانی تلخ برای سرمربی پرتغالی آبی‌ها بود که تا پیش از بازی گفته می‌شد قراردادش برای فصل آینده و شاید فصل بعدتر تمدید می‌شود، اما در پایان مسابقه و شکست استقلال فعلا هواداران دو آتشه او هم حوصله هواداری از این چهره بحث برانگیز فوتبال ایران را ندارند.

ساپینتو امروز پس از گل تساوی دیرهنگام استقلال در دقیقه ۱۰۰ روی ضربه سر تماشایی محمدحسین مرادمند توسط محمدحسین زاهدی‌فر، داور بازی و پس از مشورت با داور چهارم اخراج شد و بعد از آن نزدیک به چند دقیقه واکنش‌هایی باورنکردنی و عجیب از خود به نمایش گذاشت؛ چیزی که قبلا از او در لیگ پرتغال و یکی-دو مسابقه این فصل دیده بودیم.

ویدئو: 302380

حالا سوال مهم هواداران استقلال این است که آیا ساپینتو با شکست در دومین دربی و در شرایطی که استقلالی‌ها در بازی امروز هم نمایش خیلی خوبی را از خود ارائه ندادند، باز هم در سمت خود استقلال خواهد ماند یا تهران را بعد از یک فصل عجیب و غریب و ناملایمات و مشکلات مالی و مدیریتی ترک خواهد کرد؟

بدون‌ شک کارنامه ساپینتو در استقلال مثبت است اما بازی امروز آبی‌ها مقابل پرسپولیس هم کمتر از حد انتظار هواداران این تیم بود. اگرچه آنها در دقایق پایانی و پیش از گل تساوی شمایی از آنچه که باید باشند را به اجرا درآوردند.

1882072
ساپینتو پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و با اتومبیل شخصی خود استادیوم را ترک کرد.

ساپینتو حالا در مسیر بازگشت به هتل محل اقامتش است و فردا تهران را ترک می‌کند، در حالی که هیچ پاسخ روشنی به موضوع ادامه کار یا جدایی او داده نشده است.‌ اگر او امروز فاتح جام حذفی می‌شد، قراردادش به صورت اتوماتیک برای فصل آینده تمدید می‌شد، اما حالا باشگاه استقلال شرایط متفاوتی نسبت به روز قبل برای تمدید قرارداد با او دارد و شاید آنها به همین دلیل هم بود که سعی کردند این توافق را حتی‌الامکان عقب بیندازند.

البته گفته می‌شود که این مربی پرتغالی از تیم الغرافه قطر هم پیشنهاد دارد و باید دید که این خبر تا چه حد به حقیقت نزدیک است.

دیدگاه‌ها