کد خبر : 1941265 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:07 | 126.8K بازدید | 6 دیدگاه

استارت 70 متری زدم، دوقلویم گرفت

داور دربی دلیل مصدومیتش را فاش کرد

داور دربی 101 توضیحاتی را درباره مصدومیت خودش در جریان این مسابقه و شکل قضاوتش ارائه کرد.

داور دربی دلیل مصدومیتش را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات بازی استقلال و پرسپولیس در فینال حذفی مصدومیت اشکان خورشیدی، داور وسط و بیرون رفتن او از زمین بود.

خورشیدی بعداز پایان فینال حذفی در این خصوص گفت: در دقیقه 81 صحنه پاس بلند ارسال شد و مجبور شدم استارت 70 متری بزنم که متاسفانه عضله دو قلوی پایم دچار گرفتگی شدید شد. هر کاری کردم که مصدومیتم را مداو کنم، نشد. در نهایت از زمین بازی خارج شدم و جای خودم را به زاهدی‌فر دادم.

او درباره شکل قضاوتش بیان کرد:‌ بازی سنگینی بود و در طول بازی تیم داوری سعی کرد در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد. بازی پربرخوردی بود و ما سعی کردیم تا حد ممکن به صحنه‌ها نزدیک باشیم.

داور دربی درباره صحنه‌های مشکوک بازی که اعتراض‌هایی را در پی داشت، تاکید کرد: درباره قضاوت ما کارشناسان باید نظر بدهند اما تیم داوری تلاش کرد تا بهترین تصمیمات را بگیرد و اشتباهاتش در نتیجه بازی تأثیرگذار نباشد.

خورشیدی که شایعاتی درباره اخراج ریکاردو ساپینتو از زمین مسابقه هم گفت: ساپینتو در چند مورد اعتراض داشت و وارد زمین بازی شد. من هم طبق قوانین مجبور شدم او را اخراج کنم و از محوطه بازی به سکوها هدایت کنم.

دیدگاه‌ها