کد خبر : 1941270 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:19 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

پولادگر: امیدوارم استقلال به آسیا برگردد

واکنش معاون وزیر به اختلاس یک رییس فدراسیون!

معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

واکنش معاون وزیر به اختلاس یک رییس فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد پولادگر که برای حضور در جشن قهرمانی جام حذفی به ورزشگاه آزادی رفته بود،‌ بعد از مراسم به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره بازی امروز در فینال حذفی گفت:‌ خدا را شکر می‌کنیم که دو تیم پرطرفدار پایتخت به فینال این جام رسیده بودند و بازی خوبی ارائه کردند. هواداران هم راضی از ورزشگاه رفتند و لحظات خوب و خوشی رقم خورد. بازی مهیجی بود و برنده بازی تا آخرین لحظه مشخص نبود.

معاون وزیر ورزش درباره حضور پرتعداد تماشاگران روی سکوها در شرایطی که عملیات بازسازی ادامه دارد، گفت:‌ این‌ها را پیش‌بینی کرده بودند. همه بسیج شدیم تا شرایطی در ورزشگاه مهیا شود که شرمنده هیچ هواداری نباشیم و مردم با اطمینان خاطر به تشویق تیم محبوب خودشان بپردازند.

پولادگر درباره شانس استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای و بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا افزود:‌ امیدواریم این اتفاق بیفتد. همه در این زمینه تلاش می‌کنند با حضور این هواداران، استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. اطلاع خاصی از رویه صدور مجوز ندارم، اما قرار است نتیجه نهایی هفته اول تیر اعلام شود.

او درباره شایعاتی که پیرامون اختلاس یک رییس فدراسیون ورزشی شنیده می‌شود،‌ افزود:‌ این‌ها قاعده قانونی دارد. من هم این موضوع را در فضای مجازی دیدم، اما چند روز پیش به وزارتخانه ابلاغ شد و وزیر ورزش به واحد حقوقی دستور داد تا طبق قانون اقدام شود.

دیدگاه‌ها