کد خبر : 1941279 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:45 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی عاشق باشی، باید تلاش کنی؛

افشین پیروانی: بهتر از این نمی‌شد!

افشین پیروانی معتقد است مصاحبه ریکاردو ساپینتو باعث هجمه به علیرضا بیرانوند شده است.

افشین پیروانی: بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از برد پرسپولیس برابر استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. حق‌مان برد بود. لیگ را برده بودیم و دنبال جام حذفی بودیم و خدا را شکر جام حذفی را هم به دست آوردیم. به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران عزیز تبریک می‌گویم. روز خوبی رقم خورد؛ فینال جام حذفی و دربی را بردیم و اتفاقی بهتر از این هم نمی‌شود. خیلی خوشحالیم.

وی در واکنش به اینکه پس از حضور در فینال جام حذفی سال ۷۷، امروز هم در کنار زمین حضور داشت، گفت: وقتی عاشق باشی، باید تلاش کنی. من یک روز گفتم به خاطر پیراهن پرسپولیس و تیم پرسپولیس همه کار می‌کنم و خدا را شکر خدا هم رویمان را گرفت. خوشحالیم و خوشحالی‌مان را به همه طرفداران انتقال دادیم.

پیروانی در خصوص اظهارنظرهایی که در مورد علیرضا بیرانوند صورت گرفت، عنوان کرد: من فکر می‌کنم باید حرفه‌ای‌تر صحبت می‌شد. هجمه‌ای که امروز به علی وارد شد، به خاطر مصاحبه دیروز بود. ما باید یاد بگیریم که به همه احترام بگذاریم.

وی درباره پرتاب سنگ از سوی هواداران استقلال گفت: انشالله بازی بعد سنگ نمی‌زنند.

پیروانی در پایان در مورد اعتراضات نیمکت دو تیم بیان کرد: بازی حساس بود و دو تیم به دنبال برد بودند. من فکر می‌کنم نسبت به قضاوت بعضی صحنه‌ها، اتفاق بدی هم رخ نداد. به قدری فشار هست که طبیعی است. در نهایت تبریک می‌گویم و خوشحالیم که توانستیم قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها