کد خبر : 1941286 | 11 خرداد 1402 ساعت 01:07 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید عجیب مربی در بلژیک: من را بخر وگرنه می‌میری!

دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.

تهدید عجیب مربی در بلژیک: من را بخر وگرنه می‌میری!

به گزارش "ورزش سه"، فن بومل اکتبر گذشته در حالی که خودروی شخصی خود را در پارکینگ ساختمانش پارک می‌کرد با مردی ناشناس رو به رو شد.

این مرد یک اسلحه را به سمت هافبک سابق هلند گرفته و به او گفته بود که از ماشینش پیاده شود. فن بومل با وحشت سعی کرد از پارکینگ بیرون برود اما با یک مرسدس بنز پارک شده تصادف کرد. فرد ناشناس به محض رویارویی با چنین صحنه‌ای از محل متواری شد.

دادستانی بلژیک مدعی شده که این فرد ناشناس به نام وی جماله حبان ام پس از تحقیقات، به جای سرقت از فن بومل، سعی در اخاذی داشته است.

بر اساس گزارش روزنامه هلندی د تلگراف، دادستانی متوجه شد که هابان یک ردیاب را زیر پورشه پانامرا فن بومل قرار داده تا محل سکونت این مرد 45 ساله را پیدا کند.

در بررسی تلفن این جوان 25 ساله که به پلیس اعتراف کرده 17 سال دارد، صدای ضبط شده‌ای یافت شد که او قصد داشته بازیکن فن بومل شود!

1882120

در این پیام که از زبان عربی ترجمه شده، آمده است: "گوش کن مارک، زندگی خانواده تو به این بستگی دارد، بگذار من یک بازیکن حرفه‌ای شوم. به اداره پلیس نرو، ما تو و خانواده ات را خواهیم کشت. ما می‌دانیم کجا زندگی می‌کنی."

دادستانی همچنین دریافته که هابان ایمیل‌هایی را به باشگاه‌هایی از جمله زولته وارگم ارسال کرده، زیرا او به دنبال یک قرارداد حرفه‌ای بوده است.

دادستان پنج سال زندان و جریمه 1200 یورویی (1030 پوند) را برای این مهاجم درخواست کرده است. حکم این پرونده در تاریخ 13 ژوئن صادر می‌شود.

جان میس، وکیل فن بومل، به روزنامه بلژیکی Het Nieuwsblad گفت که این حادثه روی روحیه موکلش اثرات بدی گذاشته است. میس گفت: "در این اتفاق حتی خطر شلیک گلوله به سر وجود داشت. ما نمی‌توانیم به آن بخندیم. تاثیر این حقایق را نمی‌توان دست کم گرفت. موکل من به چیزهایی عادت کرده است، اما حالا نه. او دیگر جرات نمی‌کند در خانه بخوابد و در هتل زندگی می‌کند."

فن بومل در حالی که برای بازی رویال آنتورپ مقابل خنک در روز یکشنبه آماده می‌شود، در دادگاه حضور نداشت.

دیدگاه‌ها