کد خبر : 1941290 | 11 خرداد 1402 ساعت 01:24 | 112.7K بازدید | 33 دیدگاه

اولین قهرمانی حذفی مبارک

پیر نشو لطفا: تقدیم به وحید امیری!

وحید امیری با پرسپولیس به یک جام دیگر دست پیدا کرد و در دربی فینال حذفی نیز یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان میدان بود.

پیر نشو لطفا: تقدیم به وحید امیری!

به گزارش "ورزش سه"، از وحید امیری بارها تمجیدهای مختلفی شده اما ارزش کار او و تاثیرش در قهرمانی‌های پرسپولیس وقتی پررنگ‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم او پیش فصل لیگ بیست و دوم را به طور کامل از دست داد و مشغول ریکاوری بعد از عمل جراحی خود بود.

او همچنین در شش هفته ابتدایی لیگ نیز دور از میادین بود و پس از آن تا به وضعیت آرمانی برسد چند هفنه زمان برد، اما به عنوان مدافع چپ پرسپولیس در این فصل کار خود را شروع کرد و در پست مهاجم سایه اصلی سرخ‌ها با دو جام به تعطیلات رفت.

وحید امیری در ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای فینال جام حذفی، مقابل استقلال مثل همیشه دونده و پرتلاش ظاهر شد و جای تعجب نیست که یحیی پیش از این دربی حساس آرزو کرده بود کاش امیری می‌توانست سال‌های خیلی بیشتر دیگری پا به توپ باشد.

1882125

وحید امیری در ۳۵ سالگی به نخستین قهرمانی جام حذفی‌اش دست پیدا کرد. او حالا پنج قهرمانی لیگ و پنج سوپرجام با سرخ‌ها دارد، اما باتوجه به اینکه در سال قهرمانی پرسپولیس با برانکو او به فوتبال ترکیه رفته بود، این نخستین جام قهرمانی حذفی این بازیکن به حساب می‌آید.

اگرچه او برای فصل بعد ۳۶ساله می‌شود اما شکی نیست که هواداران پرسپولیس دوست دارند او همچنان با این کیفیت در ترکیب تیم‌شان باقی بماند.

امیری کاپیتان سوم این فصل پرسپولیس بود، اما در ده بازی اخیر که با پیروزی‌های متوالی سرخ‌ها همراه بوده، امیری در شروع بازی با بازوبند کاپیتانی به میدان رفته و نقش مهمی در رهبری بازیکنان حاضر در زمین پرسپولیس برعهده داشته است.

ویدئو: 302413

دیدگاه‌ها