کد خبر : 1941293 | 11 خرداد 1402 ساعت 10:00 | 167.1K بازدید | 8 دیدگاه

عیسی قیچی برداشت و تور آزادی را بُرید؛

تقلید ستاره پرسپولیس از رفقای مسی! (عکس)

عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.

تقلید ستاره پرسپولیس از رفقای مسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید چند ماه پیش کسی فکرش را هم نمی‌کرد که عیسی جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی باشد. اما او بعد از چند تمرین خصوصی و البته یک جلسه سرپایی مهم در استادیوم کاظمی با یحیی گل‌محمدی، با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس بازگشت.

مهاجم جنوبی سرخپوشان در چند بازی درخشید و دروازه سپاهان، استقلال، گل‌گهر و... را گشود تا به چهره اصلی سرخپوشان تبدیل شود و جای مهدی عبدی را در ترکیب اصلی بگیرد. او که دربی رفت را از جلوی تلویزیون و دربی برگشت را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با همین درخشش خود را به ترکیب سرخپوشان تحمیل کرد و در نهایت یک بزم فوق‌العاده را سپری کرد.

1882143

در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس مشغول لایو اینستاگرام و سلفی بودند، عیسی قیچی برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و حدود دو متر مربع از تور دروازه را بُرید و سپس همراه خود به روی استیج آورد.

آل‌کثیر در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوئنس آیرس ببرند.

عیسی تور را مثل دامن‌های عربی به کمر خود بست و بعد از اینکه مدال را گرفت، به سوی دیگر بازیکنان رفت و بعد از چند کاپیتان اصلی، جام را نیز بالای سر خود بُرد تا به چهارمین جام قهرمانی با پرسپولیس، بوسه بزند.

در پایان اما تور بازی قهرمانی روی سر عیسی آل‌کثیر قرار گرفت تا این فریم تبدیل به جالب‌ترین تصویر از جشن قهرمانی پرسپولیس شود. مهاجمی که بعد از روزهای سخت حالا آنچنان از خود بی‌خود شده بود که تور دروازه را روی سرش بگیرد و به دوربین "ورزش سه" لبخند بزند، چه سرنوشت قشنگی داشتی عیسی آل‌کثیر.

1882141
1882142

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها