کد خبر : 1941295 | 11 خرداد 1402 ساعت 05:30 | 83.4K بازدید | 12 دیدگاه

نگران گل‌ساز فینال حذفی نباشید!

مدافع پرسپولیس توضیحی درباره عدم همراهی تیمش تا پایان دربی ارائه کرد.

نگران گل‌ساز فینال حذفی نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر مثل دربی برگشت لیگ برتر که اجازه نداد مهدی قایدی کار خاصی انجام بدهد و گلزنی کند، در فینال جام حذفی نیز نمایش درخشانی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس داشت و عملکردش کاری کرد تا آبی‌ها نتوانند از سمت او حمله خاصی انجام بدهند و خطرساز شوند.

مدافع راست پرسپولیس علاوه بر اینکه در فاز دفاعی تلاش زیادی انجام داد، در بخش هجومی نیز فوق‌العاده بود و همواره نفوذهایش منجر به ایجاد موقعیت برای سرخ‌پوشان می‌شد که یکی از آنها گل اول دربی ۱۰۱ را به همراه داشت.

سانتر تند و تیز دانیال اسماعیلی‌فر و دفع ناقص صالح حردانی و در ادامه تعلل خط دفاعی استقلال کاری کرد تا شوت مهدی ترابی در ریباند به تور دروازه آبی‌ها بچسبد و بدین ترتیب پرسپولیس پیش بیفتد، اما مدافع راست سرخ‌پوشان نتوانست تا پایان در زمین بماند.

اسماعیلی‌فر که بارها با استارت‌های سریع خود در فاز دفاعی و هجومی به پرسپولیس کمک کرده بود، در دقیقه ۷۰ روی زمین نشست و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه دهد تا فرشاد فرجی جانشین وی شود.

مدافع راست پرسپولیس که بخاطر این مصدومیت با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد، در پایان بازی عنوان کرد به علت سفت شدن همسترینگ و جلوگیری از آسیب دیدگی جدی‌تر، به کادر فنی تاکید داشته تعویض شود و از زمین بیرون بیاید که این اتفاق هم افتاد.

دیدگاه‌ها