کد خبر : 1941387 | 11 خرداد 1402 ساعت 16:13 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد عربستانی‌ها مودریچ را وسوسه نمی‌کند

پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد، اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.

پیشنهاد عربستانی‌ها مودریچ را وسوسه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ قصد دارد فصل آینده را هم در رئال مادرید بگذراند. او یک ماه پیش با فلورنتینو پرز توافق کرد که قرارداد فعلی‌اش را با همین شرایط مالی، یک سال دیگر ادامه دهد و بنابراین برنامه‌ای برای رفتن از سانتیاگو برنابئو ندارد.

این در حالی است که او در پاییز یک پیشنهاد پر زرق و برق از عربستان دریافت کرد، اما این پیشنهاد برای او جذاب نبود و دوست دارد تا تابستان بعدی پیراهن مادرید را به تن کند. او به احتمال فراوان در پایان فصل آینده از رئال جدا خواهد شد و آن زمان با توجه به شرایطش، برای آینده تصمیم خواهد گرفت.

1882317

البته همیشه رؤیای هافبک کروات این بوده که در رئال مادرید بازنشسته شود و به همین دلیل بوده که هر کاری از دستش برآمده کرده تا قراردادش تمدید شود. در نتیجه، کاری کرده که قراردادش نه از روی احترام به دستاوردهایش در سال‌های گذشته، بلکه به خاطر کیفیت بالای بازی‌اش تمدید شده است. در مادرید همه از جمله آنچلوتی معتقدند او می‌تواند باز هم در بالاترین سطح بازی کند.

آینده مودریچ به این دلیل دوباره اهمیت پیدا کرده که کریم بنزما پیشنهاد پر زرق و برقی از عربستان دریافت کرده و به فکر جدایی از رئال افتاده و این احتمال داده می‌شد که اگر بنزما برود، ممکن است نفر بعدی مودریچ باشد که قصد سفر به خاورمیانه را داشته باشد.

اما مودریچ رؤیای این را دارد که برای ششمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و با رکورد پاکو خنتو، تنها مردی که به این افتخار رسیده، برابری کند.

دیدگاه‌ها