کد خبر : 1941410 | 11 خرداد 1402 ساعت 18:42 | 12.9K بازدید | 15 دیدگاه

بارسا تکذیب کرد: یوفا خواهان حذف ما از CL نیست

بارسلونا گزارش‌های امروز درباره احتمال حذف شدنش از فصل آینده لیگ قهرمانان به دلیل پرونده نگریرا را تکذیب کرد.

بارسا تکذیب کرد: یوفا خواهان حذف ما از CL نیست

به گزارش "ورزش سه"، درگیری‌های بارسلونا با پرونده نگریرا همچنان ادامه دارد. امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.

رئیس باشگاه بارسا این خبرها را به شدت تکذیب کرد. لاپورتا گفت یوفا از بارسا خواهان اطلاعاتی درباره پرداختی‌ها به خوزه ماریا انریکز نگریرا شده است، اما در این باره نظری نداده و ادعاها درباره احتمال محرومیت بلوگرانا از لیگ قهرمانان اروپا دروغ است. نگریرا در فاصله سال‌های 2001 تا 2018 نایب‌رئیس کمیته داوران اسپانیا بود و بارسا به پرداخت‌های مشکوک به او متهم شده و پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده است.

گزارش‌هایی که لاپورتا آنها را تکذیب کرد مدعی بودند الکساندر چفرین، رییس یوفا، هم اکنون این گزارش را دریافت کرده، اما بین دو راه‌حل مردد مانده است: اینکه بارسا برای یک سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود یا اینکه منتظر نتیجه دادگاه اسپانیایی پرونده شود و بعد از آن تصمیم بگیرد.

1882365

پرونده نگریرا از زمان ریاست خوان گاسپارت بر بارسا آغاز شده و پرداخت‌ها به نگریرا در دوران ریاست لاپورتا، ساندرو راسل و یوسپ بارتومئو هم ادامه داشته است.

لاپورتا بعد از تکذیب ادعاهای محروم شدن باشگاه بارسلونا از چمپیونزلیگ بار دیگر به هواداران و اعضای باشگاه اطمینان داد که کلیه پرداخت‌ها به نگریرا در حساب‌های مالی باشگاه به صورت شفاف وارد شده است و بارسا اطمینان دارد از هر بررسی‌ای به سلامت بیرون خواهد آمد.

در حال حاضر کمیته پذیرش یوفا مثل هر باشگاه صعود کرده به لیگ قهرمانان یک درخواست رسمی از طریق فدراسیون فوتبال اسپانیا برای بارسا ارسال کرده و خواهان انجام مراحل ثبت‌نام باشگاه برای فصل آینده چمپیونزلیگ شده است. اما تفاوت بارسا با دیگر باشگاه‌ها این است که کمیته یوفا دو بازرس را مامور بررسی پرونده نگریرا کرده و آنها 71 سوال را برای بارسا فرستاده‌اند. بلوگرانا تا هفته آینده فرصت دارد به این سوال‌ها پاسخ بدهد. 

1882366

دیدگاه‌ها