کد خبر : 1941413 | 11 خرداد 1402 ساعت 18:59 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

فردا، نمایش برادران گرایی در بیشکک

مرد یخی و سنجاب پرنده وارد می‌شوند

در روز دوم مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی قرقیزستان، برادران گرایی در اوزان 72 و 77 کیلوگرم به‌مصاف رقبای خود می‌روند.

مرد یخی و سنجاب پرنده وارد می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی 3 وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان انجام شد.
فردا محمدرضا و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی روی تشک می‌روند تا روز جذابی در انتظار کشتی ایران باشد. محمدرضا گرایی، قهرمان جهان و المپیک که لقب "مرد یخی" را از اتحادیه جهانی در کنار نام خود می‌بیند، در یک وزن بالاتر از وزن همیشگی خود روی تشک خواهد رفت تا یک محک جدی پیش روی او باشد.
محمدعلی گرایی هم که بعد از اجرای یک فن خاص در المپیک توکیو با اسم فن "سنجاب پرنده" شناخته می‌شود، یک رقابت سرنوشت‌ساز را پیش رو خواهد داشت تا آمادگی خود را برای رفتن به مسابقات جهانی نشان دهد. 

1882371

نتایج قرعه‌کشی نمایندگان کشورمان که از ساعت 8 صبح فردا به‌مصاف حریفان خود می‌روند، به شرح زیر است:

* در وزن 72 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، محمدرضا گرایی در دور نخست به‌مصاف اوتار ابولادزه از گرجستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد و در یک‌چهارم نهایی با عادیل‌خان ساتایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.
* در وزن 77 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده‌اند، محمدعلی گرایی در دور نخست با ساجان از هند مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی مقابل این کشتی‌گیر، در دور دوم به‌مصاف برنده کشتی میان یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه و یسیتای زی ینی از چین می‌رود.
* در وزن 82 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی در دور اول با جیهون اوزدوردیف از ترکمنستان مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به‌مصاف شامیل باتیروف از قزاقستان می‌رود.

دیدگاه‌ها