کد خبر : 1941423 | 11 خرداد 1402 ساعت 19:32 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شاملی: با کمک فدراسیون به مسابقات رسیدیم

چیزی نمانده بود که از آسیا انصراف دهیم!

مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون می‌گوید اگر کمک و مساعدت فدراسیون نبود، نمی‌توانستیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

چیزی نمانده بود که از آسیا انصراف دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در حالی از امروز در اصفهان آغاز شده که تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گام اول از سد جونیور چین گذشت. این تیم که بعد از نایب قهرمانی در لیگ ایران حتی تا آستانه انصراف از جام باشگاه‌های آسیا هم پیش رفت، در نهایت خودش را به این رویداد رساند تا ایران با دو نماینده در قاره کهن حاضر شود. 
مهرتاش شاملی، مدیرعامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون، که در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور دارد بعد از برد دلچسب مقابل نماینده چین در بازی اول گفت: "ما تصمیم داشتیم در این دوره از مسابقات شرکت نکنیم، قول‌هایی که در بحث اسپانسری و کمک‌های استانی و شهرستانی دادند هیچ کدام اتفاق نیفتاد. علاوه بر حق‌الزحمه بازیکنان، هزینه‌های اقامت و ورودی را هم داشتیم که خدا را شکر با مساعدتی که فدراسیون داشت و کمک‌هایی که به تیم ما کردند، این مشکل حل شد. در بحث هزینه ها نهایت مساعدت و همراهی از طرف فدراسیون شد و دکتر پاکدل واقعا به ما در این زمینه لطف کرد. بازی‌های آسیایی است و این تیم باید برای استان اهمیت بیشتری داشته باشد. حداقل توقع ما این بود که کمک می‌کردند تا این تیم بیشتر دیده شود. متاسفانه مسئولین استانی تا این لحظه کمکی نکردند."
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: "با وجود همه این مشکلات آمدیم و بچه‌ها تمام توان خود را خواهند گذاشت. گروه خیلی سختی داریم، تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها در گروه ما هستند. انشاالله بچه‌ها پله پله تلاش کنند تا حالا که به اینجا رسیدیم، بتوانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها