کد خبر : 1941433 | 11 خرداد 1402 ساعت 20:45 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

ملی‌پوشانی که ستاره تیم المپیک می‌شوند

عنایتی قاپ چهار بازیکن قلعه‌نویی را دزدید!

۴ بازیکن جوان تیم ملی بزرگسالان با هماهنگی ایجاد شده میان رضا عنایتی و امیر قلعه‌نویی به تیم امید می‌روند.

عنایتی قاپ چهار بازیکن قلعه‌نویی را دزدید!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به تیم امید و تیم ملی بزرگسالان مشخص شد که چهار بازیکن ملی‌پوش که در اردوی قبلی تیم ملی نامشان به چشم می‌خورد، حالا در اردوی امیدها خواهند بود.

در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم امید که به خاطر شرایط سنی‌شان می‌توانند در مقدماتی المپیک پاریس هم به میدان بروند، بازیکنانی حضور دارند که مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان هم هستند و با توجه به همزمانی اکثر اردوهای تیم ملی و امیدها برای حضور آنها در یکی از این دو تیم نیاز به هماهنگی بود.

سامان فلاح (پیکان)، محمدامین حزباوی (فولاد)، محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن) و یاسین سلمانی (سپاهان) چهار بازیکنی هستند که مد نظر امیر قلعه‌نویی قرار داشتند و با توجه به شرایط سنی‌شان می‌توانند برای تیم امید به میدان بروند.

از این رو طبق هماهنگی ایجاد شده میان قلعه‌نویی و عنایتی این چهار بازیکن در لیست امیدها قرار گرفته‌اند و در اردوی تیم فوتبال امید حضور خواهند داشت.

بی‌شک این چهار بازیکن مطرح تیم‌های لیگ برتری که البته یکی از آنها لژیونر شده در ترکیب تیم امید تاثیر ویژه‎‌ای در راه صعود ایران به المپیک خواهد داشت.

دیدگاه‌ها