کد خبر : 1941443 | 11 خرداد 1402 ساعت 21:29 | 51.8K بازدید | 15 دیدگاه

خداحافظی آلبا: زود برمی‌گردم، زنده باد بارسا!

مراسم خداحافظی جوردی آلبا که با حضور بازیکنان این تیم و هم‌تیمی‌های سابق او همراه بود، توسط باشگاه بارسلونا برگزار شد.

خداحافظی آلبا: زود برمی‌گردم، زنده باد بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم رسمی خداحافظی بارسلونا با جوردی آلبا توسط باشگاه کاتالان برگزار شد. بازیکنان بارسا و ستاره‌های این تیم که با آلبا همبازی بوده‌اند در این مراسم حضور داشتند.

آخرین دیدار خانگی بارسلونا در این فصل از لالیگا با پیروزی 3-0 مقابل مایورکا همراه بود. در پایان این دیدار مراسمی ویژه برای تجلیل از جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، دو کاپیتان پرسابقه آبی اناری‌ها برگزار شد که امسال آخرین سال حضورشان در نوکمپ بود.

ژاوی، روبرت لواندوفسکی، جرارد پیکه، عثمان دمبله، خوان لاپورتا و یوردی کرویف با حضور در این مراسم با آلبا خداحافظی کردند. جوردی آلبا هم به همراه همسر و دو فرزندش در مراسم حاضر شد.

1882410
1882411

در ابتدای مراسم ویدیویی از سال‌های حضور آلبا در بارسا پخش شد که او را احساساتی کرد. تصاویر آلبا در حال اشک‌ریختن، دیگر ستاره‌های حاضر در مراسم را هم احساساتی کرده بود.

آلبا سپس شروع به صحبت کرد و گفت: "چقدر عصبی هستم! خیلی ممنون که در این روز ویژه برای من به اینجا آمدید. من روزهای حضورم در آکادمی بارسا را خوب به یاد دارم و به این افتخار می‌کنم. همیشه سعی کردم با تمام قوا برای بارسا تلاش کنم هر چند گاهی هم بداخلاق بودم. اگر جایی اشتباه کردم از همه عذرخوهی می‌کنم. از همه روسای باشگاه، مربیان، ماموران امنیت، آشپزها و همه کسانی که با آنها کار کردم تشکر می‌کنم. می‌خواهم یاد تیته ویلانوا و همه کسانی که اینجا نیستند را گرامی بدارم. دلم برای همه هم‌تیمی‌ها تنگ می‌شود."

این خداحافظی نیست. به زودی می‌بینم‌تان
این خداحافظی نیست. به زودی می‌بینم‌تان. اگر از من بخواهند با کمال میل و خوشحالی برمی‌گردم. ویسکا بارسا و ویسکا کاتالونیا.

شوخی آلبا با لواندوفسکی: همه می‌دوند ولی لواندوفسکی کمتر
همه بازیکنان بارسا می‌گویند آلبا خیلی می‌دود. همه بازیکنان بارسا خیلی می‌دوند، ولی لواندوفسکی کمتر ... شوخی می‌کنم. همه ما که پیراهن بارسا را می‌پوشیم کیلومترها می‌دویم و مسئله این نیست که چه کسی بیشتر می‌دود.

1882412

حس و حال فوتبال خیابانی گم شده و این خوب نیست
من معتقدم حس و حال فوتبال خیابانی این روزها گم شده و این چیز خوبی نیست. ما قبلا دائما در یک محیط کوچک و بسته فوتبال بازی می‌کردیم و تا آخرین ساعت‌های شب در خیابان بودیم. این برای فوتبال خیلی مفید بود.

1882413

در ادامه برنامه جرارد پیکه هم‌تیمی سابق آلبا روی صحنه رفت و در ستایش او گفت: "من 18 سال در بارسا بودم و من و جوردی شرایط مشابهی داشتیم. من می‌توانم با او همزادپنداری کنم. ما رفاقت شخصی خیلی خاصی داریم. ما در روزهای خوب و بد با هم زندگی کرده‌ایم. تجربیاتی که من و جوردی داریم برایم خیلی باارزش است."

دیدگاه‌ها