کد خبر : 1941451 | 11 خرداد 1402 ساعت 22:38 | 101.3K بازدید | 90 دیدگاه

در مراسم خداحافظی بارسلونا برای جوردی آلبا:

ژاوی بهترین دفاع چپ تاریخ را معرفی کرد

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از جوردی آلبا به عنوان بهترین مدافع چپ تاریخ یاد کرد.

ژاوی بهترین دفاع چپ تاریخ را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از برگزاری مراسم خداحافظی باشگاه بارسلونا برای سرخیو بوستکس، این باشگاه امروز مراسم مشابهی را برای جوردی آلبا، دیگر ستاره خود برگزار کرد. در این مراسم ستاره‌های بارسا، کادر فنی و اعضای مدیریت باشگاه نیز حضور داشتند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با تمجید از دوران باشکوه جوردی آلبا در این باشگاه گفت: "جوردی، تو بازیکنی هستی که از خیابان‌ها رشد کردی و تعداد کمی از این دست بازیکنان در فوتبال باقی مانده‌اند."

او در ادامه به موضوعی اشاره کرد که نشان از علاقه بالای آلبا به بارسا دارد: "جوردی به اندازه کافی مهربان بود که به خاطر بارسا، بخشی زیادی از دستمزدش را ببخشد؛ قرارداد قابل توجهی که به دست آورده بود."

1882425

لاپورتا، آلبا را اولین کسی دانست که مربیگری ژاوی در بارسلونا را به او پیشنهاد داد: "جوردی آلبا اولین کسی بود که به من توصیه کرد ژاوی را سرمربی بارسلونا کنیم. من ژاوی را به عنوان یک بازیکن دوست داشتم اما به عنوان یک مربی نیز او توانایی بالایی در مدیریت یک گروه دارد."

در ادامه این مراسم ژاوی هرناندز، سرمربی آبی اناری‌ها نیز برای دقایقی در مورد جوردی آلبا و نقش پررنگ او در موفقیت‌های تیم در مدت حضورش صحبت کرد.

1882426

او آلبا را خطاب قرار داده و گفت: "خیلی دوستت دارم جوردی. خودت می‌دانی که چه دوستی خوبی بین ما وجود دارد و بابت همه چیز از تو تشکر می‌کنم. وقت آن رسیده که از تو به خاطر این دوران خوبی که ساختی تقدیر کنیم. تو یک بازی‌ساز بودی که در پست دفاع کناری بازی می‌کردی؛ بهترین دفاع چپ تاریخ!"

دیدگاه‌ها