کد خبر : 1941452 | 11 خرداد 1402 ساعت 22:43 | 29.4K بازدید | 7 دیدگاه

حمله طرفداران خشگمین رم به داور فینال لیگ اروپا

هواداران رم، آنتونی تیلور را هنگام ورود به فرودگاه بین‌المللی بوداپست پس از فینال لیگ اروپا مورد حمله قرار دادند.

حمله طرفداران خشگمین رم به داور فینال لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی تیلور، قضاوت بازی بین تیم رم و سویا را بر عهده داشت. تیم اسپانیایی پس از تساوی پر تنش 1-1 تا پایان وقت‌های اضافه و سپس برتری با نتیجه 4-1 در ضربات پنالتی به این جام دست یافت.

با این حال، تیلور مورد خشم طرفداران رم قرارگرفت زیرا او به گونسالو مونتی‌یل فرصت دیگری برای تکرار پنالتی به دنبال خروج زودهنگام روی پاتریسیو برای دفع اولین ضربه این بازیکن، داد.

در جریان بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی به سود رم را در نظر نگرفت و ژوزه مورینیو از این تصمیم خشمگین بود. او پس از بازی به این داور حمله کرد و عملکرد او را در حالی که در پارکینگ ورزشگاه بود به عنوان یک "افتضاح" نامید.

1882428

این داور در بدو ورود به فرودگاه قبل از خروج از مجارستان مورد حمله هواداران باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.
بر اساس تصاویری که در فضای مجازی دیده می‌شود، هواداران در حالی که او با اسکورت پلیس راه خود را در میان جمعیت طی می‌کند، علیه او شعار می‌دهند.

رسانه‌های ایتالیایی این حادثه را "هرج و مرج تیلور" عنوان کرده‌اند زیرا او توسط طرفداران عصبانی احاطه شده بود. در یک لحظه، یک بطری آب به سمت تیلور پرتاب شد و باعث شد که او با عصبانیت به اطراف نگاه کند.

تیلور 13 کارت زرد به بازیکنان هر دو تیم در بازی شب گذشته نشان داد و همچنین یک کارت زرد به مورینیو داد که او نیز در مصاحبه بعد از بازی این تصمیم را نقد کرد.

دیدگاه‌ها