کد خبر : 1941457 | 11 خرداد 1402 ساعت 23:26 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

رحمتی ۳ بازیکن به قلعه‌نویی داد، ۳ تا به عنایتی

سپاهان اولین و آلومینیوم دومین تیمی که بیشترین نماینده را در جمع ملی‌پوشان بزرگسال و امید دارند.

رحمتی ۳ بازیکن به قلعه‌نویی داد، ۳ تا به عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل اخیر لیگ برتر که نمایش خوبی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۱۷ مسابقه داشت و حداقل در یک بازی برابر تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتور و ... نتیجه گرفت، موجب شد تا حالا سه بازیکن این تیم به اردوی تیم بزرگسالان و سه نفر به تیم فوتبال المپیک دعوت شوند.

1882434

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان موفق آلومینیوم اراک که دومین گلر لیگ برتر با ثبت ۱۷ کلین‌شیت در فصل اخیر بود و در نخستین اردوی تیم ملی با نظر امیر قلعه‌نویی دعوت شده بود،  بار دیگر این مهم را تجربه کرد و در فهرست جدید هم قرار گرفت.

سید محمداحسان حسینی، مدافع میانی و چپ‌پای آلومینیوم نیز پس از یک فصل حضور در جمع شاگردان سید مهدی رحمتی و عملکرد مطمئنی که در خط دفاعی این تیم داشت، توانست برای نخستین بار تجربه حضور در تیم ملی را به دست بیاورد.

1882436

محمدرضا آزادی، مهاجم نوک بلند قامت آلومینیوم نیز که در فصل گذشته هفت گل به ثمر رساند و مهره ثابت رحمتی بود، با نظر امیر قلعه‌نویی به اردو فراخوانده شد تا تجربه حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد.

علاوه بر این سه بازیکن که در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور خواهند یافت، محمدجواد کیا (دروازه‌بان)، محمدرضا شکیب‌خو (هافبک) و مجتبی فخریان (مهاجم) نیز به‌عنوان بازیکنان آلومینیوم در اردوی تیم المپیک ایران شرکت می‌کنند و در فهرست رضا عنایتی قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها