کد خبر : 1941462 | 12 خرداد 1402 ساعت 00:13 | 102.4K بازدید | 5 دیدگاه

پایان تلخ چپ‌پای جام جهانی با خبر بد از قلعه‌نویی

مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ برای دومین دوره پیاپی دور از فهرست امیر قلعه‌نویی است.

پایان تلخ چپ‌پای جام جهانی با خبر بد از قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی قبل از شروع جام جهانی در ۶ مسابقه از ۹ بازی سوپر تیم فوتبال آ ا ک آتن حضور ثابت داشت و نمایش خوبی در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر ارائه کرد که شرایط مناسب او کاری کرد تا کارلوس کی‌روش هم در سه دیدار ۲۰۲۲ مقابل انگلیس، ولز و آمریکا او را در ترکیب ابتدایی قرار دهد ولی یک مصدومیت بدموقع در قطر شرایطی به وجود آورد تا وضعیت او کاملا تغییر کند.

این مدافع چپ در لحظات پایانی نیمه نخست سومین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا به خاطر آسیب دیدگی تعویض شد و پس از آن حدود ۱۰۰ روز از میادین دور بود تا اینکه در دیدار هفته بیست و یکم سوپر لیگ یونان مقابل آترومیتوس به فهرست آ ا ک آتن رسید ولی تا پایان نیمکت‌نشین بود و شانس بازی به دست نیاورد.

میلاد محمدی در دو دیدار پس از آن مقابل المپیاکوس و پاناتینایکوس هم دوباره جزو نفرات ذخیره قرار گرفت و با اینکه بهبود پیدا کرده بود، اما به خاطر دوری از شرایط بازی در همان مقطع به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشد که این وضعیت دوباره امروز برای او تکرار شد.

1882453

این لژیونر چپ‌پا پس از اینکه در نخستین فهرست امیر قلعه‌نویی قرار نگرفته بود، در یک مسابقه حضور ثابت داشت و دوباره به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در رقابت جام حذفی مقابل المپیاکوس که در جمع ۱۱ نفر قرار گرفت، دوباره در همان لحظات ابتدایی مصدوم شد تا احسان حاج‌صفی جای او را بگیرد.

میلاد محمدی پس از آن در سه بازی دور از لیست بود و با اینکه در یک مسابقه سوپر لیگ برابر المپیاکوس دوباره به فهرست برگشت و به‌عنوان مدافع راست بازی کرد، اما در سه هفته پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ شانس حضور در ترکیب تیمش به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی را به دست نیاورد تا در نهایت این وضعیت سخت او را از تیم ملی هم دور کند و باز هم در جمع نفرات امیر قلعه‌نویی قرار ندهد.

دیدگاه‌ها