کد خبر : 1941463 | 12 خرداد 1402 ساعت 00:16 | 35.4K بازدید | 31 دیدگاه

واران: چرا باید از هالند بترسم!

رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.

واران: چرا باید از هالند بترسم!

به گزارش "ورزش سه"، "ترس؟" رافائل واران به طرز عجیبی این کلمه را تکرار می‌کند که انگار بعد از نزدیک به دو سال حضور در انگلیس همچنان با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

او به هیچ عنوان از رویارویی با منچسترسیتی و ارلینگ هالند در خط حمله این تیم ترسی ندارد. 'چرا؟' مدافع فرانسوی این را می‌پرسد، یک بار دیگر به این سوال با یک سوال پاسخ می‌دهد: "هر بازی یک چالش است و من دوست دارم خودم را به چالش بکشم و تیم‌های دیگر را نیز به عنوان یک گروه به چالش بکشم."

باور مهم‌ترین چیز است
مهم‌ترین چیز این است که باور داشته باشید. فرقی نمی‌کند تیمی در فرم خوب باشد یا بد. چالش پیش روی ماست و باید آن را بپذیریم و راهی برای پیروزی پیدا کنیم. فکر می‌کنم می‌دانیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

رویارویی با هالند؟
بله، او بازیکن بسیار خوبی است. همه ما این را می‌دانیم، اما خطرناک بودن سیتی مربوط به همه پست‌هاست. آن‎‌ها بسیار کامل هستند. می‌توانند از هر طریقی گل بزنند. بدیهی است که او یکی از بازیکنان بسیار خوبی است که آن‌ها در اختیار دارند، اما ما باید نه به صورت فردی که بیشتر به صورت جمعی پاسخ دهیم. باید 90 دقیقه ثابت قدم باشیم زیرا می‌دانیم که همه چیز می‌تواند در چند ثانیه تغییر کند. در آن بازی (آخرین دربی منچستر)، نیمه اول بسیار خوب بود، بنابراین باید این عملکرد را برای بردن جام انجام دهیم. اگر یک فرصت داشته باشیم، باید گل بزنیم.

1882447

باید ارتباط با دی‌بروینه را قطع کنیم
آن‌ها یک ارتباط قوی دارند. دفاع از این نوع پاس‌ها (پاس‌های کوین دی‎‌‎بروینه) پیچیده است، بنابراین ما سعی می‌کنیم این ارتباط را به خصوص با دی بروینه قطع کنیم. سعی می‌کنیم زودتر جلوی آن‌ها را بگیریم و نه در پایان، زیرا گاهی اوقات خیلی دیر است.

چالش رویارویی با منچسترسیتی؟
من دوست دارم با چالش‌های بزرگ روبه رو شوم، به خصوص زمانی که چیزی غیرممکن به نظر می‌رسد. وقتی چالش بزرگ است، من انگیزه بیشتری احساس می‎‌‌کنم. فکر می‌کنم شباهت‌هایی با پپ و سبک بازی سیتی وجود دارد، اما متفاوت است. من از آن دوره حضور در مادرید چیزهای زیادی یاد گرفتم. این اولین قدم در سطح بالا بود. یاد گرفتم که چگونه بجنگم و آن ذهنیت برنده را توسعه دهم. در آن دوره به عنوان یک تیم و به عنوان یک باشگاه رشد کردیم. می‌خواهیم در منچستریونایتد پیشرفت کنیم و در اوج باشیم. وقتی شروع به برنده شدن می‌کنید، می‌توانید ذهنیت خود را تغییر دهید و برای کسب بزرگ‌ترین جام‌ها آمادگی بیشتری داشته باشید.

فقط کیفیت کافی نیست
گاهی اوقات کیفیت کافی نیست. شما به انگیزه، شخصیت و اشتیاق در زمین نیاز دارید. برای بازی در این نوع باشگاه‌ها به چیز دیگری نیاز دارید. به شکل متفاوت باید بجنگید، مسئولیت را به عهده بگیرد و هرگز در زمین پنهان نشوید. مهم‌ترین چیز این است که باور داشته باشید. حتی وقتی سخت است، می‌دانیم که منچستریونایتد در سراسر جهان چقدر مهم است.

1882448

باید خونسرد باشید
فشار زیادی وجود دارد، بنابراین وقتی نتایج خوب نیستند، باید آرام و خونسرد بمانید. وقتی همه چیز خوب است ما هم باید آرام باشیم و فکر نکنیم بزرگ‌تر از آنچه واقعیت دارد، هستیم. از باشگاهی مانند مادرید چیزهای زیادی یاد گرفتم و سعی می‌کنم آن را در اینجا به بقیه منتقل کنم.

تفاوت لیگ برتر و لالیگا؟
لیگ برتر خاص است. لیگی که فیزیکی است و شدت بازی‌ها متفاوت است. در لالیگا با مادرید خیلی بیشتر بازی‌ها را تحت کنترل داشتیم. در اینجا می‌توانید در مقابل هر تیمی پیروز شوید و یا ببازید. فصل گذشته بیشتر فصلی برای انطباق و درک بهتر نحوه مدیریت فشار و سرعت بازی‌ها بود. این فصل خیلی بهتر بودم. من از این که چگونه همه چیز پیش رفت، بسیار خوشحالم.

1882449

الان بهتر بازی می‌کنم
فکر می‌کنم اکنون می‌توانم بازی را بهتر تشخیص بدهم و اقدامات بسیار بیشتری را پیش‌بینی کنم. تکل‌های کمتری انجام می‌دهم و کمتر می‌دوم، بنابراین از موقعیت‌یابی خیلی خوب استفاده می‌کنم. این یکی از نقاط قوت من در حال حاضر است.

دیدگاه‌ها