کد خبر : 1941464 | 12 خرداد 1402 ساعت 09:00 | 64.9K بازدید | 23 دیدگاه

سبحان و خوشحالی‌ای که دوام نداشت

قهقهه غیرقابل باور از بدشانس‌ترین جوان لیگ (عکس)

هافبک جوان استقلال بعد از گل تساوی مقابل پرسپولیس شادی غیر قابل وصفی را به نمایش گذاشت.

قهقهه غیرقابل باور از بدشانس‌ترین جوان لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی یکی از بدشانس‌های استقلال در فصل جاری بوده است؛ او که در اولین روز شروع تمرینات برای لیگ بیست و دوم دچار پارگی رباط صلیبی شد، اجبارا زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و ماه‌ها از میادین دور بود.

خاقانی از اوایل نیم فصل دوم به تمرینات استقلال اضافه شد و زودتر از آنچه تصور می‌شد آماده بازگشت به میادین شد. او در شرایطی که هر لحظه تصور می‌شد در لیست بازی‌های استقلال قرار بگیرد اما به خاطر مشکلاتی که با مدیریت قبلی استقلال داشت، کارت بازی‌اش صادر نشد.

با این حال بعد از سرپرستی حجت کریمی در باشگاه استقلال او کارت بازی خود را دریافت کرد و از بازی با مس رفسنجان می‌توانست در ترکیب به میدان برود ولی این شانس از سوی ساپینتو به او داده نشد.

خاقانی در شرایطی در لیست ۲۰ نفره استقلال مقابل پرسپولیس در فینال حذفی قرار گرفت که امیدوار بود در آخرین بازی فصل دقایقی به میدان برود و طلسم بازی نکردن خود را بشکند‌. او اما با توجه به شرایط مسابقه اخیر باز هم در بازی کردن ناکام ماند.

هافبک ۲۴ ساله استقلال اما با وجود اینکه فرصتی برای بازی نیافت، اما بعد از گل محمدحسین مرادمند خوشحالی‌ای باور نکردنی از خود به نمایش گذاشت.

وقتی استقلال در دهمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد، خاقانی روی نیمکت به طرزی باورنکردنی خوشحالی کرد و اگر استادیوم خالی از تماشاگر بود، احتمالا صدای قهقهه او تمام ورزشگاه را پر می‌کرد.

البته شادی خاقانی دوام زیادی نداشت و او هم مثل همه استقلالی‌ها دقایقی بعد طعم تلخ شکست را چشید و تماشاگر جشن قهرمانی پرسپولیس شد.

بی‌شک هافبک مورد علاقه فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل بعد انگیزه زیادی خواهد داشت. او امید دارد خیلی زود در لیگ ایران به میدان برود و در مسیری که پا گذاشته برای پیشرفت خود تلاش کند.

1882451
1882452

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها