کد خبر : 1941465 | 12 خرداد 1402 ساعت 03:00 | 83.9K بازدید | 12 دیدگاه

باشگاه راه‌آهن به فوتبال ایران بازگشت

باشگاه راه‌آهن قصد دارد با برگزاری یک تست استعدادیابی، رسما به فوتبال ایران بازگردد.

باشگاه راه‌آهن به فوتبال ایران بازگشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه راه آهن تهران، این باشگاه یکی از نخستین باشگاه‌های فوتبال در ایران و از دیرپاترین باشگاه‌های کنونی فوتبال ایران است که به صورت پیوسته در فوتبال تهران و ایران حضور داشته‌ است. اما در لیگ پانزدهم راه آهن به لیگ یک سقوط کرد و سپس در شرایطی اسف‌بار مسیر انحلال را پیمود.

اما حالا به نظر می‌رسد همکاری چند فرد و گروه باعث شده تا امیدواری برای بازگشت راه آهن ایجاد شود. آنطور که روابط عمومی راه آهن نوشته، حالا پس از حدود ۵ سال با تلاش پیشکسوتان این باشگاه و مدیران مجموعه راه آهن، حمایت ویژه آقای امیر قلعه نویی، پیگیری‌های آقای ایرج سائلی و مجتبی محرمی با مدیریت مهرداد عرب و بابک محمدی، راه آهن بار دیگر شروع به فعالیت کرد.

شروع فعالیت مجدد این باشگاه با برگزاری فراخوان استعدادیابی از کل کشور در رده سنی زیر ۱۶ سال با حضور پیشکسوتان راه آهن و استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال و چهره‌های بزرگ فوتبال کشور در کمپ اختصاصی راه آهن اکباتان برگزار خواهد شد.

کمپ اختصاصی باشگاه راه آهن اکباتان دارای دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی تمرینی و یک استادیوم نوستالژیک است که سالیان نه چندان دور محل حضور بسیاری از بزرگان فوتبال ایران بوده است و سالن بدنسازی و تالار پذیرایی و مهمانسرا از دیگر امکانات این مجموعه است.

راه آهن یکی از باشگاه‌هایی است که به زعم بسیاری از مربیان فوتبال ایران، جزو باشگاه‌های بازیکن‌ساز فوتبال ایران است و نفراتی چون رامین رضاییان نیز از این تیم به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها