کد خبر : 1941466 | 12 خرداد 1402 ساعت 00:42 | 44.7K بازدید | 10 دیدگاه

روزهای تلخ مدافع فرانسوی بعد از کتک زدن گربه‌اش!

کورت زوما، مدافع وستهام، پس از پخش ویدئویی از لگد زدن و سیلی زدن به گربه‌اش، می‌گوید که شرایط سختی را سپری کرده است.

روزهای تلخ مدافع فرانسوی بعد از کتک زدن گربه‌اش!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار فیلمی در فوریه 2022 از کورت زوما - و برادرش یوآن - در حال بدرفتاری با یک گربه در آشپزخانه‌اش در نهایت منجر به پیگرد قانونی علیه این دو توسط انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات شد.

این بازیکن فرانسوی در ماه مه سال گذشته زمانی که در دادگاه مجریس تیمز در شرق لندن حاضر شد به دو فقره تخلف بر اساس قانون رفاه حیوانات اعتراف کرد.

در نتیجه، زوما دو هفته دستمزد به ارزش 250 هزار پوند توسط وستهام جریمه و به 180 ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد.

وستهام متعهد شد که این جریمه را به تعدادی از موسسات خیریه حیوانات پرداخت خواهد کرد، در حالی که زوما از اقدامات خود عذرخواهی کرده و قول داد که این اتفاق را برای هوادارانش جبران کند.

1760022

زوما در مصاحبه‌ای با اونینگ استاندارد به رفتار خود پرداخته و در مورد تأثیر این حادثه بر خانواده‌اش صحبت کرده است. زوما گفت: "این دوران سختی برای من و خانواده‌ام بود. ما خیلی چیزها را پشت سر گذاشته‌ایم. من اشتباه کردم، می‌دانم که اشتباه کردم. دوباره اعلام می‌کنم به خاطر کاری که انجام دادم متاسفم، اما زندگی یعنی ادامه دادن. همسرم و بچه‌هایم، خانواده‌ام، همه اطرافیانم، حتی در باشگاه، بازیکنان، هواداران، مردم در همه چیز به من کمک کردند. این روی من تأثیر گذاشت، آن‌ها به من کمک کردند و من لبخند بر لبانم نگه داشته‌ام، زیرا من همین هستم."

زوما در ادامه از حمایت هواداران وستهام تشکر کرد و در مورد اینکه چگونه امیدوار است با کسب یک جام به باشگاه کمک کند، صحبت کرد. این بازیکن فرانسوی گفت: "شنیدن صدای فریاد هواداران برایم بسیار مهم است. این به شما انگیزه اضافی می‌دهد، شما می‌خواهید در هر بازی پیروز شوید. می‌خواهم با بردن یک جام آن را جبران کنم. این بهترین احساس خواهد بود."

دیدگاه‌ها