کد خبر : 1941468 | 12 خرداد 1402 ساعت 00:46 | 91.5K بازدید | 13 دیدگاه

محبوب کی‌روش از لیست جا ماند

نام هافبک ایرانی الوکره در فهرست تیم ملی به چشم نمی‌خورد.

محبوب کی‌روش از لیست جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در کنار اعلام نفراتی که باید از روز یکشنبه هفته آینده در مینی‌کمپ شرکت کنند، نام دیگر بازیکنان غایب لژیونر را اعلام کرد و از عدم حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس در لیست اولیه خبر داد، اما در این بین نام امید ابراهیمی بین لژیونرهای دعوت شده دیده نمی‌شود.

امید ابراهیمی که یکی از مهره‌های مورد علاقه کارلوس کی‌روش بود و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز سه بازی انجام داد ولی به خاطر مصدومیت نتوانست در ۲۰۲۲ قطر به میدان برود، حالا برای دومین بار دور از فهرست نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی است.

هافبک ایرانی الوکره در هفت هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب داشت و دو گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و بعد از آن هم در جام اوریدو به میدان رفت، اما آسیب دیدگی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی و دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه کاری کرد تا جام جهانی را هم از دست بدهد و شرایط سختی پیدا کند.

1882456

امید ابراهیمی پس از این مصدومیت سه ماه از مسابقات دور بود ولی در بازگشت به میادین و پس از حضور در دو مسابقه دوباره با آسیب دیدگی مواجه شد و دوباره ۵۰ روز از بازی‌های تیم الوکره فاصله گرفت ولی در پنج هفته پایانی به میادین بازگشت و اتفاقا شرایط خوبی هم داشت.

هافبک ایرانی الوکره از هفته هجدهم تا پایانی لیگ ستارگان قطر در ترکیب ابتدایی بود که توانست حضور در رده چهارم را به همراه تیمش تجربه کند تا سهمیه آسیایی هم بگیرند، اما با وجود شرایط خوب اخیرش به تیم ملی دعوت نشد و بازهم از لیست امیر قلعه‌نویی جا ماند.

دیدگاه‌ها