کد خبر : 1941474 | 12 خرداد 1402 ساعت 01:19 | 23.8K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: جدایی مربی پر سر و صدا از لیدز

سم آلاردایس پس از گفت‌وگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.

رسمی: جدایی مربی پر سر و صدا از لیدز

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس، سرمربی 68 ساله، پس از قبول هدایت لیدزیونایتد طی 4 بازی پایانی لیگ برتر نتوانست از سقوط آن‌ها به چمپیونشیپ جلوگیری کند.

او امروز با آنگوس کینیر، مدیر عامل لیدزیونایتد، مذاکره کرد و به صورت رسمی به همکاری با این باشگاه پایان داد.

آلاردایس فقط یک امتیاز طی 4 بازی به دست آورد. او گفته بود قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود، می‌بیند که آیا با شرایط باشگاه هماهنگ است یا خیر.

1882471

تساوی مقابل نیوکاسل با شکست برابر منچسترسیتی، وستهام و تاتنهام همراه بود و در مجموع، آن‌ها نتوانستند هیچ یک از 9 بازی پایانی فصل خود را ببرند.

مالکیت این باشگاه روز پنجشنبه بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت و طبق گزارش‌ها، آندره آ رادریتزانی سند مالکیت ورزشگاه الندرود را به عنوان تضمین برای یک وام 26 میلیون پوندی پیشنهاد کرد تا بتواند باشگاه بحران زده سمپدوریا ایتالیا را بخرد.

آلاردایس در بدو ورود به لیدزیونایتد با اظهار نظر عجیبی مورد توجه قرار گرفت. او در جریان مراسم معارفه‌اش اظهارات جالبی را مطرح کرد و در گفت‌گو با خبرنگاران مدعی شد که پپ گواردیولا، یورگن کلوپ یا میکل آرتتا از او جلوتر نیستند و او هم‌سطح آن‌ها است.

او در اظهاراتش اینطور گفته بود: "درست است که 68 سال سن دارم و پیر و قدیمی به نظر می‌رسم، اما در فوتبال هیچکس بهتر از من نیست. نه پپ، نه کلوپ و نه آرتتا. آن‌ها حداکثر با من هم‌سطح هستند. هر کس کار خودش را می‌کند و من هم سرم به کار خودم خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم از نظر دانش مربی‌گری بهتر از آن‌ها هستم، ولی حداقل به اندازه آن‌ها خوبم."

او برای نجات لیدزیونایتد دوباره به لیگ برتر بازگشته بود اما تنها با اظهارات عجیب در نشست‌های خبری مورد توجه قرار گرفت نه بقای تیمی که به او اعتماد کرده بود.

دیدگاه‌ها