کد خبر : 1941479 | 12 خرداد 1402 ساعت 01:57 | 49.3K بازدید | 8 دیدگاه

مهاجمان تازه نفس رسیدند؛

پایان تیم ملی برای گلزن جام جهانی

مهاجم با تجربه فوتبال ایران باز هم از فهرست تیم ملی جا ماند.

پایان تیم ملی برای گلزن جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در اردوی گذشته تیم ملی ایران بازیکنانی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی و ... را به‌عنوان مهاجم نوک به اردو اضافه کرد و برخلاف دوران کارلوس کی‌روش، دیگر خبری از دعوت مهره‌هایی مثل کریم انصاری‌فرد نبود که این اتفاق بار دیگر و در اردوی خرداد ماه افتاده است.

کریم انصاری‌فرد که جزو معدود ملی‌پوشان ایران با تجربه حضور در سه جام جهانی به شمار می‌رود، آخرین بار با نظر کی‌روش به اردو دعوت شد و در ۲۰۲۲ قطر هم بود، اما پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی وضعیت هم برای او تغییر کرد و مهاجمان جدید و تازه نفس که سن و سال کمتری هم دارند، در لیست قرار گرفتند.

1882481

این مهاجم ۳۳ ساله که فصل اخیر را در تیم اومونیا پشت سر گذاشت، در ۳۱ مسابقه لیگ یک قبرس چهار گل به ثمر رساند و در پنج دیدار جام حذفی این کشور نیز سه گل زد که البته گلزنی او در فینال این رقابت‌ها منجر به قهرمانی تیمش شد ولی با این وجود، قلعه‌نویی تصمیم گرفت مهاجمان جدیدی را مورد ارزیابی قرار بدهد.

انصاری‌فرد که یکی از مهره‌های گلزن تیم ملی در یک دهه اخیر بوده و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز موفق به باز کردن دروازه پرتغال از روی نقطه پنالتی شد، برای دومین دوره متوالی غیبت در لیست تیم ایران را تجربه می‌کند؛ اتفاقی که با آن غریبه است و با توجه به سن و سالش ممکن است پایان کار در عرصه ملی برای او به شمار برود.

دیدگاه‌ها