کد خبر : 1941496 | 12 خرداد 1402 ساعت 10:20 | 18.1K بازدید | 15 دیدگاه

رسانه‌های ایتالیایی هم ابراز شرمساری کردند:

مورینیو مقصر حمله به داور فینال است

کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه‌های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده‌اش را محکوم کردند.

مورینیو مقصر حمله به داور فینال است

به گزارش ورزش سه، این داور روز چهارشنبه فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را سوت زد؛ دیداری که بعد از تساوی 1-1 در وقت‌های قانونی و اضافه با برتری سویا در ضربات پنالتی همراه بود. ژوزه مورینیو که به شدت از قضاوت آنتونی تیلور عصبانی بود در پایان بازی خود را در پارکینگ به او رسانده و این داور را با الفاظی زشت مورد حمله قرار داد.

روز گذشته نیز اتفاقی بدتر شاهد بودیم و طی آن گروهی از هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده‌اش که قصد ترک مجارستان از طریق فرودگاه بوداپست را داشتند حمله کردند.

1882537

کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس در واکنش به این اتفاق بیانیه‌ای صادر کرده و رفتار مورینیو و هواداران رم را محکوم کرد: ما از توهین غیرقابل توجیه و نفرت‌انگیز به آنتونی و خانواده‌اش در حالی که قصد داشتند پس از داوری فینال لیگ اروپا به خانه بازگردد، وحشت زده شده‌ایم.

هواداران رم در فرودگاه شعار او را بکشید سر داده بودند و این موضوع به حدی عجیب و  غیرقابل باور بود که حتی رسانه‌های ایتالیایی نیز از آن وحشت زده شدند. آنها رفتار هواداران رم را شرم‌آور، تحقیرآمیز و مایه سرافکندگی نامیدند و ژوزه مورینیو را مسئول تحریک هواداران برای به وجود آمدن چنین جوی دانستند.

دیدگاه‌ها