کد خبر : 1941513 | 12 خرداد 1402 ساعت 12:10 | 48.3K بازدید | 9 دیدگاه

النصر، اینتر و اوزاکا حریف پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن

تابستان جذاب PSG: دیدار با رونالدو در خلیج فارس

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برنامه بازی‌های دوستانه پیش فصل خود را اعلام کرد.

تابستان جذاب PSG: دیدار با رونالدو در خلیج فارس

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن فصل 23-2022 را با کسب یک جام به پایان رساند. این تیم در فتح جام حذفی ناکام بود و در دور اول مرحله حذفی چمپیونزلیگ نیز به بایرن مونیخ باخت تا قهرمانی در لیگ یک فرانسه تنها جامی باشد که شاگردان کریستوف گالتیه برای هوادارانشان به ارمغان می‌آورند.

پاریسی‌ها در تابستان پیش رو با چالش‌های بزرگی مواجه هستند. جدایی احتمالی لیونل مسی و چند ستاره دیگر می‌تواند آنها را در مسیر متفاوتی قرار دهد. ادامه همکاری با گالتیه بحث دیگری است که مثل ماندن یا رفتن کیلیان امباپه هنوز پاسخ قطعی آن مشخص نیست.

با این وجود باشگاه فرانسوی امروز برنامه بازی‌های دوستانه پیش فصل خود را اعلام کرد که نام تیم‌های جالبی در آن به چشم می‌خورد.

بر اساس اعلام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، آنها تابستان امسال در آسیا و امریکا اردو خواهند زد و قرار است با تیم‌های اینترمیلان، النصر عربستان و اوزاکای ژاپن دیدار کنند.

رویارویی النصر و پاری‌سن‌ژرمن یک دیدار تکراری اما جذاب خواهد بود که به احتمال زیاد لیونل مسی را برخلاف بازی قبلی در آن نخواهیم دید. پاریسی‌ها که به خاطر ناکامی در اروپا مورد سرزنش هواداران خود قرار دارند، تقابلی جذاب نیز با فینالیست چمپیونزلیگ خواهند داشت؛ اینتر، یکی از سه حریف پیش فصل آنها، هفته آینده فینال UCL را با سیتی برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها