کد خبر : 1941520 | 12 خرداد 1402 ساعت 12:46 | 53.9K بازدید | 9 دیدگاه

یحیی: در یک مقطع اتفاقات غیر طبیعی رخ داد

گل‌محمدی و‌ مصاحبه‌ای که دست و پا جمع کرد!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در یک مقطع درگیر اتفاقات غیر طبیعی اما فوتبالی شده است.

گل‌محمدی و‌ مصاحبه‌ای که دست و پا جمع کرد!

به گزارش “ورزش سه” سرمربی پرسپولیس با حضور تلفنی در برنامه ورزشگاه، توضیحات مفصلی در خصوص مصاحبه‌های وسط فصلش علیه داوری داشت و آن را به طور مفصل توضیح داد.

در ابتدا مجری برنامه ورزشگاه سوال خود را اینگونه مطرح کرد: چه اتفاقی رخ می‌دهد که یهو این مصاحبه‌ها تمام می‌شود و الان که پایان فصل است نظرتان درباره داوری‌ها چگونه است؟ شما تمام جام‌ها را بردید و شاید مصاحبه‌های آن مقطع برای تلطیف شرایط یا اوضاع بود؟ یا برای مقابله با رقبا بود؟ چه دلیلی داشت؟ هنوز هم معتقد هستید؟

یحیی گل‌محمدی در پاسخ گفت: آمارها و بازی‌ها هستند و می‌توان فلش‌بک به آن دوران زد. تقریبا در ۳،۴ بازی اتفاقات عجیب و غریب افتاد. البته در دایره فوتبال و بحث تصمیم‌گیری فوتبال بود و برای ما رخ داد که واقعا غیر طبیعی بود و من به عنوان سرمربی یک تیم پر طرفدار باید طوری صحبت می‌کردم که خیلی‌ها دست و پای خودشان را جمع می‌کردند و این اتفاق هم رخ داد.

وی در ادامه گفت: بالاخره آمار هست و خیلی از مسائل را شفاف و روشن کرد. واقعا در آن مقطع تیم ما داشت اذیت می‌شد و بچه‌های ما بازی‌های خوبی انجام می‌دادند. برای مثال مقابل آلومینیوم اراک در تهران ۱۰ نفره شدیم و ۵۰، ۶۰ دقیقه این مدل بازی کردیم. در همان دقایق ما ۲ پنالتی به دست آوردیم و متاسفانه داور خیلی راحت از صحنه‌ها گذشت و در همان مقطع صدر جدول را از دست دادیم و تا رده دوم، سوم آمدیم و خیلی غیر طبیعی بود. اما می‌گویم اتفاقات فوتبالی بود.

دیدگاه‌ها