کد خبر : 1941544 | 12 خرداد 1402 ساعت 14:44 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

سه مدعی برای کاپیتان تیم المپیک ایران

تصمیم بزرگی که عنایتی باید بگیرد

رضا عنایتی در شروع کار خود در تیم امید باید درباره کاپیتان تیم خود تصمیم بگیرد.

تصمیم بزرگی که عنایتی باید بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم امید بعد از مدت‌ها از امروز زیر نظر رضا عنایتی برپا شد. بازیکنان دعوت شده به اردو خود را به کادر فنی معرفی کردند و کار خود را جلو بردند.

در لیست بازیکنان تیم امید چند بازیکن حضور دارند که سابقه‌شان در لیگ برتر و حتی تیم زیر 23 سال از بقیه بیشتر است و البته به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده‌اند.

در چنین شرایطی انتخاب کاپیتان تیم امید هم در نوع خود جالب خواهد بود. سامان فلاح مدافع پیکان، یاسین سلمانی هافبک سپاهان و محمدامین حزباوی که به تازگی از فولاد راهی السد قطر شد، نفرات باتجربه‌تر تیم امید به حساب می‌آیند که مدعی بستن بازوبند کاپیتانی هستند.

در زمان مهدوی کیا اکثرا یاسین سلمانی هافبک سپاهان کاپیتان تیم امیدها به شمار می‌رفت اما در برخی بازی‌ها سامان فلاح این بازوبند را بست. از سوی دیگر با توجه به شرایطی که حزباوی دارد و لژیونر شده حالا او نیز می‌تواند مدعی کاپیتانی باشد.

از نظر سنی هم سامان فلاح از سلمانی و حزباوی بزرگ‌تر است و شاید همین مسئله سبب شود که کاپیتان تیم امید او باشد.

با همه این تفاسیر باید منتظر تصمیم بزرگ عنایتی درباره کاپیتان امیدها باشیم. سرمربی تیم زیر 23 سال به زودی در این باره تصمیم می‌گیرد و باید دید در تورنمنت عراق کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی را بر دست خواهد بست.

دیدگاه‌ها