کد خبر : 1941553 | 12 خرداد 1402 ساعت 15:18 | 42.3K بازدید | 21 دیدگاه

حمایت از آنتونی تیلور: این اراذل باید پاسخگو باشند

ریو فردیناند و جف استلینگ پس از اینکه‌ آنتونی تیلور مورد آزار گروهی از هواداران رم قرار گرفت، به دفاع از داور انگلیسی پرداختند و هر دو از مقامات خواستند تا اقدامات جدی انجام دهند.

حمایت از آنتونی تیلور: این اراذل باید پاسخگو باشند

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال حمله طرفداران خشمگین رم به آنتونی تیلور در فرودگاه بوداپست، داور فینال لیگ اروپا مجبور شد با اسکورت پلیس تا پای پرواز پیش برود.

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، این مقام مسئول مجبور شد از کنار ده‌ها طرفدار عصبانی بگذرد در حالی که خانواده‌اش هم او را همراهی می‌کردند.

در حالی که افسران پلیس او را اسکورت می‌کردند یک طرفدار به دلیل پرتاب صندلی به سوی تیلور دستگیر و بازداشت شد.

مدت کوتاهی پس از انتشار این ویدئوها، تعدادی از کارشناسان، مجریان و بینندگان نگران در توییتر انزجار خود را به اشتراک گذاشتند و خواستار عذرخواهی شدند.

1882595

ریو فردیناند، بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس در ابتدا نوشت: "وای. امیدوارم آنتونی تیلور و خانواده‌اش بعد از آن افتضاح خوب باشند. چگونه او را رها کرده‌اند تا بدون امنیت راه برود - همه مقامات باید شروع به فکر کردن به بدترین سناریوهای ممکن کنند. این اراذل و اوباش باید در اسرع وقت پاسخگو باشند."

1882592

در همین حال، جف استلینگ، مجری اسکای معتقد است که اظهارات ژوزه مورینیو تا حد زیادی اثرگذار  بوده چرا که او پس از بازی در پارکینگ ورزشگاه عملکرد داور را یک ننگ نامیده بود. او گفت: "اقدامات و سخنان ژوزه مورینیو به شدت به رفتار شرم آور نسبت به آنتونی تیلور کمک کرد. او یک مجرم تکرار، تکرار، تکراری است. به شدیدترین مجازات ممکن نیاز دارد."

1882593

دن واکر، روزنامه‌نگار انگلیسی اضافه کرد: "این خیلی اشتباه است."

1882591

مت اسمیت، که مصاحبه‌های درون زمینی BT Sport را در پوشکاش آرنا انجام داد، گفت: "این وحشتناک است. کاملاً نفرت انگیز. من شب گذشته آنجا بودم. داوران به نظر من در شرایط بسیار تحریک آمیز کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند."

1882594

یان آگه فیورتوف، کارشناس، مانند استلینگ، مورینیو را مورد هدف قرار داد: "این تصاویر وحشتناک و غم‌انگیز هستند. وقت آن است که مورینیو، کادر فنی و تیمش، 1. بابت رفتار در داخل و خارج از زمین عذرخواهی کنند، 2. از آنتونی و خانواده‌اش عذرخواهی کنند. آقای مورینیو کلمات مهم هستند! شما به اندازه کافی باهوش هستید که این را درک کنید."

کمیته داوران حرفه‌ای انگلیس در بیانیه‌ای نوشت: "کمیته داوران حرفه‌ای انگلیس از ویدیوهایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده و نشان می‌دهد آنتونی تیلور و خانواده‌اش در فرودگاه بوداپست مورد آزار و اذیت و آزار قرار می‌گیرند، آگاه است. ما از بدرفتاری غیرقابل توجیه و نفرت انگیزی که به آنتونی و خانواده‌اش وارد شد، در حالی که تلاش می‌کنند به خانه بازگردند، وحشت‌زده شده‌ایم. ما به حمایت کامل از آنتونی و خانواده‌اش ادامه خواهیم داد."

در همین حال، سازمان خیریه داوری Ref Support UK از مقامات خواسته‌ تا برای جلوگیری از تکرار این اتفاق اقدام کنند و هشدار داده‌اند که ممکن است یک "حادثه جدی" رخ دهد. آن‌ها گفتند: "این خیلی نگران کننده است و ما امیدواریم که آنتونی و خانواده‌اش خوب باشند. نظرات مدیران و رفتار بازیکنان این امر را تشویق می‌کند و یک حادثه جدی در گوشه و کنار است."

دیدگاه‌ها