کد خبر : 1941574 | 12 خرداد 1402 ساعت 17:28 | 71.6K بازدید | 10 دیدگاه

جدایی اودیون ایگالو و لوسیانو ویتو

برای جذب ستاره بزرگ: الهلال قید آقای گلش را زد

اودیون ایگالو بهترین گلزن الهلال در دو فصل اخیر لیگ عربستان، به همراه لوسیانو ویتو، از این تیم جدا شدند.

برای جذب ستاره بزرگ: الهلال قید آقای گلش را زد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در اندیشه ساختن یک تیم بزرگ و پرستاره برای فصل بعد است. آبی‌های ریاض مدت‌هاست که رویای جذب لیونل مسی و چند ستاره دیگر را نیز در سر دارند و به همین دلیل باید از تعداد بازیکنان خارجی خود بکاهند.

در همین خصوص، باشگاه متمول عربستانی تصمیم گرفت تا به همکاری خود با اودیون ایگالو پایان دهد. بازیکنی که نیم فصل دوم لیگ 2021 – 2022 از الشباب به الهلال پیوست و با به ثمر رساندن 12 گل و دادن چهار پاس گل در سیزده مسابقه، نقش اصلی را در قهرمانی تیمش ایفا کند.

این بازیکن طی دوران حضور در الهلال، 60 بار به میدان رفت که حاصل آن 43 گل برای آبی‌های پایتخت نشین بود. با این حال و پس از پایان قرارداد این مهاجم نیجریه‌ای، او از الهلال جدا شد و این باشگاه با انتشار یک پست در شبکه‌های مجازی، از این بازیکن تشکر کرد.

1882641

ایگالو که سابقه حضور در منچستر یونایتد و واتفورد را در کارنامه دارد، پیشنهاداتی از لیگ ترکیه دریافت کرده ولی خود او علاقه‌مند است تا راهی یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی شود.

1882642

دیگر بازیکن جدا شده الهلال نیز لوسیانو ویتو است. ستاره سابق اتلتیکو مادرید، سویا، والنسیا، ویارئال، اسپورتینگ لیسبون و... با پایان قراردادش از الهلال جدا شد و باید دید راهی چه تیمی خواهد شد. او در 79 مسابقه برای این تیم عربستانی به میدان رفت.

دیدگاه‌ها