کد خبر : 1941584 | 12 خرداد 1402 ساعت 18:21 | 56.3K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست ملی‌پوش سپاهان از باشگاه‌های لیگ برتر

کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران امیدوار است با همکاری باشگاه‌ها بتوانند به المپیک صعود کنند.

درخواست ملی‌پوش سپاهان از باشگاه‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی در شروع اردوی تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: خیلی خوشحال هستیم که اردو شروع شد و آقای نبی به جمع ما آمدند که خوش‌آمدگویی خوبی برای ما بود. کادر فنی جدید آمدند و با یکدیگر آشنا شدیم و امیدوار هستیم در کنار هم تاریخ‌سازی کنیم و راهی المپیک شویم.

او درباره اعتقاد ویژه عنایتی به بازیکنان جوان که در لیگ برتر آن را نشان داده بود، ابراز کرد: آقا رضا اهمیت زیادی به جوانان می‌دهد و امیدواریم در ادامه راه با سرمربیگری ایشان بهترین نتایج را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران درباره اهمیت پشتیبانی از آنها در راه رسیدن به المپیک اظهار کرد: ما طی 9-8 ماه اخیر هیچ اردویی برگزار نکردیم و زمان کمی تا شروع مسابقات داریم ولی امیدوارم در زمان باقی مانده با کمک فدراسیون فوتبال و اتحاد و همدلی به المپیک برسیم.

سلمانی در خصوص ناهماهنگی باشگاه‌ها با کادر فنی تیم فوتبال المپیک در زمان سرمربیگری مهدوی‌کیا گفت: آن زمان مشکل ندادن بازیکن توسط باشگاه‌ها را داشتیم که می‌توان هم به باشگاه‌ها هم به فدراسیون حق داد ولی امیدوارم باشگاه‌ها در این مدت کوتاه بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذارند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها