کد خبر : 1936850 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 16.1K بازدید | 7 دیدگاه

در فصلی که بر وفق مراد این ستاره نگذشت؛

مورایس برای یاسین سلمانی سنگ تمام گذاشت

ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پیکان به تمجید از کیفیت یاسین سلمانی پرداخت.

مورایس برای یاسین سلمانی سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش‌سه"، یاسین سلمانی در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا تبدیل به ستاره سپاهان و البته پدیده مسابقات لیگ برتر شد؛ بازیکنی که مراحل رشد فوتبالی خود را در آکادمی سپاهان پشت سر گذاشته و در 19 سالگی در قامت یک بازیکن کلیدی ظاهر شد.
سلمانی که بی‌شک ستاره تیم المپیک ایران در مسیر پاریس 2024 خواهد بود، البته پس از درخشش زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید، در سپاهان تا آمد به فرم ایده‌آل برگردد با مصدومیتی بدهنگام مواجه شد و تا آماده بازگشت شود، فصل برای طلایی پوشان اصفهانی در دومین سال حضور محرم نویدکیا تمام شده بود.
این بازیکن در فصل جدید هم ستاره سپاهان بود و به ویژه در هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول به شدت مورد توجه مورایس قرار داشت و دو گل هم در دو بازی اول فصل به ثمر رساند، اما باز هم مصدومیت در مصاف با تراکتور چند ماه او را از تمرین دور کرد، تا سایر ستاره‌های سپاهان گوی سبقت را از او بربایند و جای او را در ترکیب اصلی بگیرند.

1874189

مورایس معتقد است سلمانی کیفیت بسیار بالایی دارد، که باید برای نشان دادن توانایی‌هایش زمان داشته باشد و درباره او گفت: «یاسین سلمانی. او فوق‌العاده باکیفیت است اما به هر دلیلی زمان لازم برای نشان‌ دادن توانایی خود نداشته. یاسین سلمانی یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان ماست.»
این صحبت‌های مورایس در حالی درباره سلمانی 21 ساله مطرح شده، که این بازیکن طی هفته‌های اخیر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، نیمکت نشین شده، اما مشخص است که در فصل آینده بار دیگر می‌تواند تبدیل به ستاره مسابقات شود.

دیدگاه‌ها