کد خبر : 1941585 | 12 خرداد 1402 ساعت 18:35 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

خالدآبادی: کار و مدیریت عنایتی عالی است؛

امید بالای گلر ایران به المپیک

دروازه‌بان هوادار انگیزه زیادی برای ادامه روند خوب خود در تیم المپیک دارد.

امید بالای گلر ایران به المپیک

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی درباره حضور در اردوی تیم المپیک ایران گفت: خدا را شکر امروز اردو شروع شد و خوشحالم که توانستم در جمع 35 نفر باشم و امیدوارم بتوانم به تیم فوتبال امید کمک کنم.

او در خصوص سرمربیگری و همکاری دوباره با رضا عنایتی در تیم فوتبال امید ابراز کرد: دو سال با آقا رضا کار کردم و توانستیم تیم هوادار را لیگ برتری کنیم. به نظرم آقا رضا در کنار عملکرد خوب فنی، در بحث مدیریتی عالی هستند و این مسئله می‌تواند کمک زیادی کند تا در کنار مدیریت کردن بازیکنان، بتوانیم به موفقیت برسیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش هوادار تصریح کرد: خدا را شکر زیر نظر آقا ساکت و آقا داوود که اطمینان کردند، فصل خوبی داشتم و بچه‌های تیم نیز کمک کردند تا فصل خوبی در هوادار پشت سر بگذارم و به تیم المپیک برسم.

1878603

خالدآبادی یادآور شد: یک سال با آقا داوود کار کردم و می‌دانم ایشان بیشتر روی جوانان کار می‌کند و ثمره آن را هم در لیگ برتر با گلری نیازمند و ... دیدیم و خدا را شکر امسال با اعتمادشان در لیگ برتر بازی کنم. معتقدم پنج گلر تیم امید شرایط خوبی خواهند داشت.

او درباره اهمیت پشتیبانی از تیم المپیک عنوان کرد: تیم امید ایران نسبت به سایر رقبا دیرتر کارش را شروع کرده و حالا نیاز است تمام نهادها و فدراسیون فوتبال به این تیم کمک کنند تا در تورنمنت‌ها حضور داشته باشیم. نفرات و کادر فنی خوبی داریم و به نظرم با کمک دیگر نهادها به المپیک صعود کنیم.

دیدگاه‌ها