کد خبر : 1941610 | 12 خرداد 1402 ساعت 21:20 | 25K بازدید | 12 دیدگاه

غرق در خارجی‌ها نباشید؛

کنایه و یادآوری قلعه‌نویی از ۲۰۰۶

سرمربی تیم ملی معتقد است ایران دو دهه قبل هم می‌توانست لژیونرهای بیشتری داشته باشد.

کنایه و یادآوری قلعه‌نویی از ۲۰۰۶

به گزارش "ورزش سه"، تعداد زیادی از لژیونرهای فوتبال ایران در فصل اخیر موفق به کسب قهرمانی همراه تیم‌های خود شدند و علاوه بر آن به افتخارات فردی و آقای گلی هم رسیدند که امیر قلعه‌نویی در این باره می‌گوید: همه آنها افتخار ایران هستند. اگر مهدی طارمی افتخاری به دست آورده، ابتدا برای ایران است و بعد خودش. این اتفاقات مایه مباهات ما است و از آن خوشحال هستیم. امیدواریم لژیونرها و افتخارات بیشتری داشته باشیم.

او یادآور شد: در سال ۲۰۰۶ هم گفتم و ۱۰ سال با خیلی از آقایان جنگیدم و عنوان کردم ایرانی‌ها را باور کنید، اما قبلا یک برنامه (تلویزیونی) ضد ایرانی وجود داشت که غرق در خارجی‌ها بود. اختلاف ما در همین مسئله عنوان شد که ما گفتیم توانمندی ایرانی‌ها را باور کنید.

قلعه‌نویی به عدم امکانات مناسب در نخستین دوره سرمربیگری‌اش در تیم ملی عنوان کرد: در سال ۲۰۰۶ گفتم شاید برخی مواقع بسترهای ما مشکل داشته باشد، شرایط خوب و آماده نیست و زمین‌های ما در شرایط مطلوبی قرار ندارند ولی کار را انجام دادیم.

1882690

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: امیدوار هستیم لژیونرهای ما بیشتر شوند چون در نهایت افتخار فوتبال ایران خواهند بود.

قلعه‌نویی در خصوص فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم برنده واقعی تماشاگران بودند که استقبال خیلی خوبی داشتند. دو تیم که سرمایه ملی بودند، به فینال جام حذفی راه پیدا کردند و بازی خوبی انجام دادند.

او درباره نمایش تیم‌ها در فصل اخیر لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر به شکلی پیش رفت که تا هفته آخر رقابت در بالا و پایین جدول وجود داشت و خدا را شکر همه چیز به خیر و خوشی تمام شد تا بازیکنان استراحت یکی، دو هفته‌ای داشته باشند.

دیدگاه‌ها