کد خبر : 1941605 | 12 خرداد 1402 ساعت 20:43 | 42.6K بازدید | 8 دیدگاه

برزیل هم مثل ما در پنالتی‌ها حذف شد؛

طعنه قلعه‌نویی: اگر یک نفر دیگر سرمربی بود...

سرمربی تیم ملی ایران به اظهارات درباره مسیر راحت ایران تا فینال جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

طعنه قلعه‌نویی: اگر یک نفر دیگر سرمربی بود...

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا باید به مصاف تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین برود و پس از آن هم احتمالا تا فینال رقبایی مثل کره جنوبی و قطر خواهد داشت.

امیر قلعه‌نویی که امروز در نخستین جلسه تمرینی ملی‌پوشان امید حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص اینکه برخی کارشناسان معتقد هستند تیم ملی ایران مسیر راحتی تا فینال جام ملت‌های آسیا دارد و کره جنوبی یا قطر رقبای سرسختی نیستند، ابراز کرد: اگر یک نفر دیگر سرمربی تیم ملی بود، می‌گفتند تیم ملی چقدر گروه سختی دارد و شرایط دشواری است ولی الان این حرف‌ها را می‌زنند.

ویدئو: 302582

او ادامه داد: ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا مثل ۲۰۰۷ که تیم ملی نمایش خوبی داشت، کار کنیم. الان هم شرایط نسبت به آن موقع خیلی بهتر است و می‌خواهیم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: نمی‌دانم نگاه برخی دوستان چطور است، اما حب و بغض را کنار بگذارند و به خاطر مردم و مملکت به تیم ملی کمک کنند. با این وجود، ما به نظر منتقدین هم توجه می‌کنیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: در سال ۲۰۰۷ هم تیم بسیار خوبی داشتیم، اما اتفاقات خوبی نیفتاد. البته ما از نظر فنی حتی آن سال در دیدار مقابل کره جنوبی هم آمار خیلی خوبی داشتیم ولی پنالتی‌ها نگذاشت صعود کنیم. قبل از جام جهانی همین امسال، تیم برزیل شانس بیشتری نسبت به بقیه برای قهرمانی داشت ولی در پنالتی‌ها حذف شد.

دیدگاه‌ها