کد خبر : 1941617 | 12 خرداد 1402 ساعت 21:52 | 121.9K بازدید | 17 دیدگاه

اعتراف قدوس: شرایط خوبی ندارم؛

انصراف یک بازیکن از حضور در تیم ملی!

تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.

انصراف یک بازیکن از حضور در تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از سه سال حضور در برنتفورد انگلیس به پایان همکاری با این باشگاه رسید و آخرین بازی خود را در دیدار مقابل منچستر سیتی انجام داد که حضور تعویضی در زمین داشت، اما شرایط نه چندان خوبی که در فصل اخیر تجربه کرد، موجب شد تا او یک تصمیم مهم در عرصه ملی هم بگیرد.

این ملی‌پوش ایرانی که تجربه بازی در جام جهانی را هم دارد، در فصل اخیر لیگ جزیره ۱۵ بار به میدان رفت که در هیچ‌کدام از این مسابقات حضور ثابت در ترکیب برنتفورد نداشت و همین مسئله موجب شد تا مشخص شود اوضاع بر وفق مرادش نیست و نیاز به تغییر باشگاه برای فصل آینده دارد تا توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

سامان قدوس که تجربه صعود از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس را دارد، در اقدام مهم خود را فعلا شایسته حضور در تیم ملی ندیده و معتقد است باید در وضعیت بهتر به اردوی ملی اضافه شود؛ حرکتی که بسیاری از بازیکنان آن را انجام نمی‌دهند و تحت هر شرایطی می‌خواهند شانس ملی‌پوش شدن را به دست بیاورند.

1694799

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران درباره علت عدم حضور سامان قدوس در فهرست منتشر شده عنوان کرد: سامان قدوس به نظر خودش شرایط خوبی در یک فصل اخیر نداشت و الان به دنبال تغییر باشگاه است و می‌خواهد انتخاب جدیدی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: سامان قدوس با آقای خراطی و الهویی صحبت کرد و مشکلات خود را برای عدم حضور در اردو گفت که ما هم پذیرفتیم.

دیدگاه‌ها