کد خبر : 1941626 | 12 خرداد 1402 ساعت 23:37 | 211.5K بازدید | 86 دیدگاه

زمین کمپ تمرین را به یک روزنامه دادند

افشاگری باورنکردنی قربانزاده علیه فتح‌الله‌زاده!

رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!

افشاگری باورنکردنی قربانزاده علیه فتح‌الله‌زاده!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که داستان های پیرامون مدیرعامل سابق استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی حالا حالاها ادامه دارد. چرا که قربانزاده در جدیدترین استوری خود، به مسئله قابل توجهی اشاره کرده است.

از مدت ها پیش برخی اخبار درخصوص اقدامات علی فتح‌الله‌زاده منتشر شد. برخی رسانه ها و افراد مدعی شدند او زمینی را که برای باشگاه استقلال بوده، به نام روزنامه استقلال جوان زده و آن را به فروش رسانده است. حتی واعظ آشتیانی نیز چند سال پیش به زمینی که در یکی از شهرهای شمالی جزو املاک باشگاه بوده ولی توسط فتح‌الله‌زاده به فروش رسیده، اشاره کرد.

حالا نیز رئیس سازمان خصوصی سازی با انتشار یک استوری، یک بار دیگر به افشاگری علیه علی فتح‌الله‌زاده پرداخت تا بدین صورت مشخص شود ادعاهای سه سال پیش واعظ آشتیانی چندان هم بی مورد نبوده است.

1882729

در استوری قربانزاده آمده است که عاطفی، شهردار بندر کیاشهر اعلام کرده یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ تمرینی به باشگاه استقلال داده شده و فتح‌الله‌زاده آن را به روزنامه استقلال جوان منتقل کرده است و در ادامه نیز آن را به یک شخص حقیقی فروخته است.

قربانزاده که با حضور در برنامه فوتبال برتر، یکی از جنجالی ترین مناظره های فوتبالی کشور را رقم زد و در ادامه نیز مقدمات استعفای علی فتح‌الله‌زاده را فراهم کرد، مدعی بود که مدیرعامل سابق استقلال و اعضای هیئت مدیره را بابت برخی تخلفات روانه دادگاه خواهد کرد.

حالا و با ادعای جدیدی که رئیس سازمان خصوصی سازی آن را منتشر کرده، به نظر می رسد پرونده دیگری حول محوریت قربانزاده و فتح‌الله‌زاده تشکیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها