کد خبر : 1941631 | 13 خرداد 1402 ساعت 00:18 | 95.3K بازدید | 96 دیدگاه

غلامپور به من حمله کرد

پیروانی: ساپینتو آب دهان انداخت اخراج شد

افشین پیروانی می‌گوید ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج به سمت داور چهارم آب دهان پرتاب کرد.

پیروانی: ساپینتو آب دهان انداخت اخراج شد

به گزارش ورزش سه، شهرآورد پایتخت با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما حواشی این بازی همچنان ادامه دارد و فوتبال ایران را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

یکی از موارد مهم این مسابقه، اخراج ریکاردو ساپینتو پس از گل تساوی استقلال بود که باعث شد تا استقلال حتی نسبت به عملکرد داوری معترض شود.

در حالی که آبی‌ها مدعی هستند علت اخراج ساپینتو، مشورت کمک داور چهارم با یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی بوده، مدیر تیم پرسپولیس حالا در این باره اظهارنظر کرده و ادعای جدیدی را به زبان آورده است.

ویدئو: 302611

او در این خصوص گفت: آقای ساپینتو مربی خوب و بزرگی است اما از اول فصل چنین رفتارهایی داشت؛ برانکارد را زد، در کرمان با هواداران و یگان ویژه درگیر شد. او به همه توپ‌ها اعتراض می‌کرد و این بازی هم از شروع بازی بی احترامی می‌کرد و حتی آب دهان به سمت داور انداخت.

وی افزود: من دیدم بیانیه دادند و از داوری انتقاد کردند، من عرض کردم که برای خودمان دشمن فرضی نسازیم و قبول کنیم که پرسپولیس بهتر بود. لیگ را آمدید گفتید با حرف و حدیث قهرمان شدید اما این باز در وقت اضافه ما ۴ موقعیت داشتیم. چرا می‌آیید بهانه‌جویی می‌کنید؟

1882005

مدیر پرسپولیس در مورد اخراج ساپینتو عنوان کرد: بیانیه دادند و گفتند داوری ایراد داشت، شما ببینید می‌گویند خطا روی مهدی ترابی خطا نبوده، این را چه کسانی تشخیص دادند؟ آقای غلامپور هم سمت من آمد و حمله کرد و گفت تو باعث شدی ساپینتو اخراج شود. یعنی داوری آنقدر بی در و پیکر است که من بیایم بگویم اخراج شود؟ حرکاتش در طول بازی مشخص بود.

پیروانی همچنین اظهار داشت: فوتبال آماتور ما می‌گوید میزبان باید به تیم میهمان احترام بگذارد و آنها میزبان بودند، اما به خودشان اجازه ندادند که بیایند یک سلام به آقای گل‌محمدی کنند. آنها از شروع بازی با گارد آمده بودند، دلم می‌خواهد بگویم که داوری را انقدر تحت فشار نگذارید.

وی با دفاع از عملکرد داوران توضیح داد: او کارت قرمز مستقیم گرفت. شما بروید ببینید کجای داوری ایراد داشت؟ آقای خورشیدی انقدر دوید که مصدوم شد. آقای زاهدی‌فر که یک پنالتی برای ما نگرفت اما من به او تو خسته نباشید بگویم.

دیدگاه‌ها