کد خبر : 1941660 | 13 خرداد 1402 ساعت 09:20 | 46.9K بازدید | 15 دیدگاه

راز موفقیت با پپ: تسلط به سه زبان و سه پست!

فرناندینیو، هافبک سابق منچسترسیتی، اظهارات جالبی را از تجربه کار با پپ گواردیولا مطرح کرده است.

راز موفقیت با پپ: تسلط به سه زبان و سه پست!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال است و بسیاری حتی او را بهترین مربی تاریخ می‌دانند. 

سرمربی منچسترسیتی این فصل برای فتح سه‌گانه می‌جنگد و امیدوار است که امروز بتواند یک قدم به این افتخار نزدیک‌تر شود و بتواند با پیروزی برابر منچستریونایتد، جام حذفی را هم پس از لیگ برتر از آن خود کند تا به برد در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر هم امید بیشتری داشته باشد. 

یکی از کسانی که به خوبی با این مربی آشنایی دارد فرناندینیو است که در گفتگو با اتلتیک درباره او اظهار داشت: «یحیی توره همیشه می‌گفت سه موضوع است که برای بازی تحت هدایت پپ به آن نیاز دارید. اول این که حداقل به سه زبان حرف بزنید و بعد هم این که بتوانید حداقل در سه پست بازی کنید. اگر این موضوع را درک کنید یک یا دو قدم از بقیه پیش خواهید بود.»

1880948

او با تمجید از گواردیولا اضافه کرد: «پپ مربی بسیار خوبی است که بازیکنانش را امتحان می‌کند. به جان استونز نگاه کنید، یک مدافع میانی که این فصل به خط هافبک رفت. به مدافعان کناری که جایشان را عوض می‌کنند نگاه کنید. ببینید که چطور با حضور هالند سازگار شده‌اند.»

آلن شیرر وظیفه صحبت با فرناندینیو در این مصاحبه را برعهده داشت و این ستاره سابق سیتی به او گفت: «من اطمینان دارم که اگر پپ سرمربی تو بود، گل‌های بسیار بیشتری به ثمر می‌رساندی. شاید حتی دو یا سه برابر. پپ باعث می‌شود که فوتبال را آسان‌تر از چیزی که فکر می‌کنی درک کنی. او قدرت این را دارد که تو را متقاعد کند و همه چیز را در تمرینات، جلسات و مهم‌تر از همه در دیدارها به تو نشان دهد. این که هر چیزی که بخواهی اتفاق خواهد افتاد.»

دیدگاه‌ها