کد خبر : 1941674 | 13 خرداد 1402 ساعت 11:13 | 61K بازدید | 11 دیدگاه

کاپیتان پرسپولیس از اخراج دربی درس نگرفته بود؛

عالیشاه و تکرار حرکت جنون‌آمیز! (عکس)

امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.

عالیشاه و تکرار حرکت جنون‌آمیز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در فینال جام حذفی موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف سنتی خود یعنی استقلال را شکست دهد که، گل برتری سرخ پوشان را امید عالیشاه کاپیتان این تیم در دقیقه 115 روزی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. 

عالیشاه در حالی در دقیقه 89 بازی به جایی سعید صادقی وارد میدان شد که به عنوان کاپیتان اول سرخ پوشان خود را برای جشن قهرمانی آماده می‌کرد. اما گل دقیقه 101 حسین مرادمند برای استقلال کار را به وقت اضافه کشاند.  در دقیقه 115 وقت های تلف شده با اعلام خطای صالح حردانی بر روی مهدی ترابی، امید عالیشاه موفق شد با به ثمر رساند دومین گل خود در تاریخ تقابل های دو تیم گل برتری پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کند. عالیشاه بعد از گلزنی با کندن پیراهن خود خوشحالی خود را با هواداران پرسپولیس تقسیم کرد.  

گلزنی و خوشحالی عالیشاه در دربی صحنه تکراری نبود. کاپیتان سرخ پوشان در حالی باز هم در شهرآورد سرخابی های پایتخت ناجی پرسپولیس شد که پیش از این این بازیکن در شهرآورد هشتادم نیز موفق شده بود گل برتری شاگردان حمید درخشان را وارد دروازه استقلال کند.  

1882812

در دوم آذر ماه سال 1393 در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ چهاردهم دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برابر هم به میدان رفتند که شاگردان امیر قلعه نویی در واپسین ثانیه های نیم اول این دیدار توسط سجاد شهباززاده به گل اول بازی رسیدند تا این تیم با برتری راهی رختکن شود. 

پرسپولیس که در آن روزها حال روز خوشی نداشت در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 72 بازی توسط محمد نوری گل مساوی این تیم به ثمر رسید. اما این پایان کار نبود. در دقیقه 82 بازی امید عالیشاه روی سانتر تماشایی مرحوم هادی نوروزی موفق شد دروازه استقلال و محسن فروزان را برای بار دوم باز کند تا در نهایت پرسپولیس در این بازی موفق شود استقلال را شکست دهد.  

نکته جالب توجه در این بازی خوشحالی جنجالی عالیشاه بود. این بازیکن که تا پیش از گلزنی بخاطر درگیری با میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفته بود. بعد از گلزنی برابر استقلال که سر از پا نمی‌شناخت لباس خود را از تن در آورد. هر چند بازیکنان پرسپولیس برای اینکه خوشحالی عالیشاه از چشم داور دور بماند او را محاصره کردند اما  همین موضوع باعث شد تا یدالله جهانبازی با کارت زرد دوم عالیشاه را جریمه و تنها ثانیه های بعد از گلزنی در دربی با کارت قرمز اخراج کند. شب گذشته نیز عالیشاه با ضمن به ثمر رساند گل برتری پرسپولیس با همان نتیجه مشابه در دربی 80 بعد از 9 سال باز هم صحنه های خوشحالی بعد از گل خود را  تکرار کرد و در پایان جام قهرمانی را بالای سر برد.

1882813

دیدگاه‌ها