کد خبر : 1941677 | 13 خرداد 1402 ساعت 11:15 | 83.8K بازدید | 19 دیدگاه

ترابی در دربی فقط همین را کم داشت؛

ستاره پرسپولیس بالاخره زهرش را ریخت

سرانجام مهدی ترابی برای اولین مرتبه در دربی پایتخت موفق به گلزنی شد.

ستاره پرسپولیس بالاخره زهرش را ریخت

 به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با پیروزی 2 بر یک در شهرآورد صد و یکم برابر حریف سنتی خود موفق شدند برای هفتمین بار فاتح جام حذفی شوند و بعد از فتح لیگ برای سومین بار در تاریخ خود دبل کنند.  

بر خلاف جریان بازی در حالی که استقلالی ها توسط ارسلان مطهری و محمد محبی دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادند، این پرسپولیس بود که در دقیقه 30 بازی به گل برتری رسید. ارسال تماشایی دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر صالح حردانی دفع شد اما توپ در یک موقعیت مناسب در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و این هافبک 29 ساله پرسپولیس موفق شد با ضربه ای تماشایی یکی از زیباترین گل های دربی را وارد دروازه حسین حسینی کند تا شاگردان گل محمدی از حریف پیش بیافتند. 

نکته جالب توجه در خصوص گل ترابی آنجاست که این گل نخستین گل این ستاره پرسپولیس در شهرآورد پایتخت بود و این هافبک ملی پوش سرانجام در یکی از حساس ترین بازی های تاریخ دو تیم موفق شد با ضربه ای تماشایی اولین گل خود در دیدارهای دو تیم پرسپولیس و استقلال را به ثمر برساند و طلسم شکنی کند. همچنین این بازیکن با 5 پاس گل بعد از ابراهیم آشتیانی در رده دومین پاسور برتر تاریخ دربی قرار دارد.  

گفتنی است ترابی در این فصل از رقابت های لیگ برتر نیز با 7 گل زده و 8 پاس گل و تاثیر روی 15 گل سرخ پوشان نقش بسزایی در قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر داشت و در روزهای که پرسپولیس و گل محمدی در شرایط مطلوبی قرار نداشتند ناجی سرخ پوشان شد. همچنین ترابی در رقابت های جام حذفی نیز با 2 گل و یک پاس گل نیز یکی از مهره های کلیدی گل محمدی در دبل تاریخی پرسپولیس در این فصل محسوب می شد.

دیدگاه‌ها