کد خبر : 1941679 | 13 خرداد 1402 ساعت 11:38 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

رنگرز ترکیب تیم ملی فرنگی را نهایی کرد

به نظر می رسد ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها وضعیت یک وزن هنوز نامشخص است.

رنگرز ترکیب تیم ملی فرنگی را نهایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه گمانه زنی ها برای انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد با اعلام کادرفنی به پایان رسید و حالا همه در انتظار معرفی 3 ملی پوش دیگر در مسابقات مجارستان هستند، تیم ملی کشتی فرنگی نیز تقریبا با توجه به مسابقات داخلی و بین المللی اخیر و به ویژه مسابقات قرقیزستان که طی روزهای گذشته برگزار شد، ترکیب خود را شناخته است. 

با پایان رقابت های رنکینگ بیشکک، تقریبا تکلیف ملی پوشان اکثر اوزان کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها گره کور این تیم، وزن ۶۰ کیلوگرم به حساب می آید. 

اینطور که از چرخه انتخابی تیم ملی که توسط حسن رنگرز طراحی شده پیداست، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی، در ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب، در ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی، در ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی، در ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده، در ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی و در ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده ملی پوشان ایران خواهند بود.

در وزن 60 کیلوگرم یکی از اوزان المپیکی و مهم هم به حساب می آید، از بین میثم دلخانی قهرمان سابق جهان در وزن 63 کیلوگرم و مهدی محسن نژاد که در قرقیزستان به مدال برنز رسید، احتمالا یک نفر در مسابقه انتخابی رودررو یا در یک تورنمنت دیگر انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها