کد خبر : 1941690 | 13 خرداد 1402 ساعت 11:55 | 17.9K بازدید | 8 دیدگاه

تصمیم نهایی PSG: اخراج گالتیه پس از بازی آخر

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد.

تصمیم نهایی PSG: اخراج گالتیه پس از بازی آخر

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه تابستان گذشته هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفت اما مانند تمامی مربیان این تیم در چند سال اخیر نتوانست انتظارات مدیران این باشگاه را برآورده کند. 

این مربی فرانسوی قراردادی دو سال به این باشگاه به امضا رسانده بود اما حالا روزنامه اکیپ مدعی شده که بازی روز شنبه برابر کلرمون آخرین حضور او روی نیمکت پی اس جی است و مدیران این باشگاه قصد دارند خبر اخراج او را پس از پایان این بازی اعلام کنند. 

در این خبر همچنان گفته شده که شیخ تمیم بن حامد آل ثانی، امیر قطر، شخصا به پاریس سفر کرده و برکناری گالتیه از هدایت پاری سن ژرمن به درخواست او انجام شده و ترتیب این اتفاق را خودش داده است. 

1851854

این در حالی است که این مربی 56 ساله پس از فتح یازدهمین عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برای پی اس جی در هفته گذشته مدعی شده بود که شایستگی ادامه حضور روی نیمکت پارک دو پرنس برای فصل دوم را هم دارد. 

پی اس جی تحت هدایت او در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و تنها به کسب جام قهرمانی لیگ فرانسه اکتفا کرد. 

سرخیو راموس هم شب گذشته اعلام کرده بود که پس از لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد و به این ترتیب، پاری سن ژرمن سه جدایی مهم و تاثیرگذار را در طی چند روز تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها