کد خبر : 1942311 | 16 خرداد 1402 ساعت 17:23 | 53.5K بازدید | 22 دیدگاه

خانه‌تکانی در پاریس: گالتیه از پی‌اس‌جی اخراج شد

یک روزنامه فرانسوی اعلام کرد پاری سن ژرمن امروز صبح تصمیم خود برای اخراج سرمربی‌اش کریستوف گالتیه را از طریق مدیر ورزشی باشگاه به او اطلاع داد.

خانه‌تکانی در پاریس: گالتیه از پی‌اس‌جی اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی لوپاریزین اعلام کرد لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، امروز صبح در تماسی با کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم، اخراج او را به این مربی فرانسوی اطلاع داد. لوپاریزین می‌گوید اطلاعیه رسمی باشگاه تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

به این ترتیب دوران حضور گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی تنها یک فصل ادامه داشت. این در حالی است که گالتیه موفق شد تیمش را قهرمان فصل 23-2022 لیگ یک کند. اما حذف پی‌اس‌جی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با دو شکست پیاپی مقابل بایرن مونیخ گالتیه را با انتقادهای شدیدی مواجه کرده بود و انتظار می‌رفت که در پایان فصل شاهد اخراج او باشیم.

1883955

از زمانی که قطری‌ها در سال 2011 مالکیت پاری سن ژرمن را به دست گرفتند گالتیه هفتمین سرمربی این تیم بود. این مربی فرانسوی تابستان گذشته با قراردادی دو ساله روی نیمکت نشست. گالتیه در طول فصل برای مدیریت ستاره‌های نامدار تیمش مثل مسی و نیمار مشکلات زیادی داشت و با اینکه در پایان فصل با اختلاف یک امتیاز بیشتر از لانس قهرمان لیگ داخلی شد اما ناکامی دوباره پی‌اس‌جی در اروپا باعث شد دوران حضور او روی نیمکت کوتاه بشود. از این گذشته گالتیه در ماه آوریل با اتهام نژادپرستی مواجه شد و شاید این موضوع هم در برطرف کردن تردیدهای مدیران باشگاه نقش داشت.

لوپاریزین مدعی است یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، که در میانه فصل به شکلی غیرمنتظره اخراج شد و جایش را به توماس توخل داد در حال حاضر از بیشترین شانس برای منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن برخوردار است. گفته می‌شود ممکن است ناگلزمان به همراه تیری آنری هدایت فوتبالی پی‌اس‌جی را به عهده بگیرند.

1883956

دیدگاه‌ها