کد خبر : 1941705 | 13 خرداد 1402 ساعت 13:40 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر وضعیت شاگرد قلعه‌نویی در ترکیه (عکس)

ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور به دنبال بازگشت به ترکیب این تیم است.

تغییر وضعیت شاگرد قلعه‌نویی در ترکیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی بخاطر محرومیت و جریمه انضباطی حضور نداشت، در دو دیدار پیاپی یکی از مهره‌های اصلی کایسری اسپور بود، اما در دیدار اخیرشان مقابل کاراگومروک شرایط متفاوتی تجربه کرد و به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد ولی امیدوار است امشب دوباره از ابتدا استفاده شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را در لیست خود دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در چارچوب هفته سی و هفتم سوپر لیگ ترکیه مقابل تیم  آنکاراگوچو قرار می‌گیرد که مدافع ایرانی این تیم به دنبال بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی است و برای تغییر وضعیت خود تلاش می‌کند.

مجید حسینی در دیدار رفت مقابل آنکاراگوچو برای نخستین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به طور کامل نیمکت‌نشین بود و حتی به‌عنوان یار تعویضی به زمین نرفت ولی با توجه به شکست اخیر تیمش این شانس را دارد تا دوباره امشب به ترکیب برگردد و در خط دفاعی تیمش قرار بگیرد.

این بازیکن که در لیست امیر قلعه‌نویی برای اردوی خردادماه قرار گرفته و پس از اتمام مسابقات سوپر لیگ ترکیه(هفته آینده) به تمرینات تیم ملی اضافه می‌شود، در تلاش است در دو بازی پایانی شانس بازی پیدا کند تا در شرایط خوبی به مسابقات کافا برود.

1882846

دیدگاه‌ها