کد خبر : 1941744 | 13 خرداد 1402 ساعت 17:29 | 27.7K بازدید | 3 دیدگاه

هوینس درباره ناگلزمان: این چه وقت اسکی کردن بود!

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.

هوینس درباره ناگلزمان: این چه وقت اسکی کردن بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در ماه مارس و بعد از باخت مقابل لورکوزن این مربی 35 ساله را برکنار کرد، در حالی که 9 هفته مانده به پایان فصل، تیم در رده دوم جدول ایستاده بود. آنها در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم نهایی رسیده و پاری‌سن‌ژرمن را حذف کرده بودند، ولی با این حال تصمیم گرفتند ناگلزمان را برکنار کنند. مربی جوان آلمانی خبر اخراجش را در حالی شنید که در تعطیلات بود و برای اسکی رفته بود.

هوینس که هم اکنون عضو هیئت مدیره ناظر بایرن مونیخ است، به بیلد گفت: «به نظرم خوب نبود که ناگلزمان در چنان شرایط بحرانی بعد از باخت 2 بر یک مقابل لورکوزن برای اسکی رفته بود. نباید این کار را می‌کرد.»

1882919

پایان دوره ناگلزمان در بایرن مونیخ همچنین با رابطه جنجالی او همراه شد. مربی بایرن با لنا وورزن‌برگر، گزارشگر بیلد نامزد کرده بود و گزارش شده بود که همین مسئله باعث شده تا بازیکنان به او بی‌اعتماد شوند. بعد از اخراج ناگلزمان، خانم وورزن‌برگر هم از سمت خود در بیلد استعفا کرد.

هوینس 71 ساله در این باره هم گفت: «این مسئله خیلی خصوصی است و باید به این مسائل خصوصی احترام گذاشت اما قابل درک است که چنین ترکیبی برای یک باشگاه مطلوب نیست.»

دیدگاه‌ها