کد خبر : 1941777 | 13 خرداد 1402 ساعت 20:32 | 77K بازدید | 22 دیدگاه

خودمان را برای فصل سخت در آلومینیوم آماده کردیم؛

عمران‌زاده: رحمتی به باشگاه لیست داد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد لیست بازیکنان فصل جدید را به باشگاه ارائه داده‌اند.

عمران‌زاده: رحمتی به باشگاه لیست داد

حنیف عمران‌زاده در گفت‌و‌گو با "ورزش سه"، در خصوص شرایط تیم آلومینیوم در فصل گذشته عنوان کرد: به‌عنوان عضوی از کادر فنی تیم آلومینیوم از تمام بازیکنان باغیرت تیم تشکر می‌کنم. انصافا آنها تلاش خود را انجام دادند و زحمت کشیدند و با تمام وجودشان برای تیم ما بازی کردند. در طول فصل شرایط خوبی داشتیم و اگر یادتان باشد قبل از شروع جام جهانی جایگاه آلومینیوم اراک در رده پنجم جدول بود.

او ادامه داد: امسال بسیاری از تیم‌ها با بودجه‌های بسیار زیاد در مسابقات شرکت کردند، همین دیروز در رسانه‌ها به نقل از آقای تاج خواندم که باشگاهی ۴۱۱ میلیارد تومان هزینه کرده بود. این نشان می‌دهد تیم ما روند بسیار خوبی داشته و فراتر از انتظار ظاهر شده است. ضمن آنکه برای اولین بار است از آلومینیوم اراک ۳ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و ۳ بازیکن در تیم ملی امید حضور پیدا کردند که جا دارد به این بازیکنان تبریک بگویم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص فصل آینده و شرایط این تیم گفت: تا آنجایی که من می‌دانم، سرمربی تیم لیست خود را به باشگاه ارائه کرده ولی از روند نقل و انتقالات باشگاه هیچ اطلاعی ندارم. حدود ۲ ماه پیش بود که در خصوص لیست فصل آینده به همراه سرمربی و کادر فنی جلسه‌ای برگزار کردیم و روی نفرات به جمع‌بندی رسیدیم. تا جایی که به یاد دارم، لیست به باشگاه ارائه شده و فکر می‌کنم برنامه تمرینات هم از روز دوم تیرماه برنامه‌ریزی شده تا کار را استارت بزنیم.

عمران‌زاده با تاکید بر اینکه فصل آماده‌سازی بسیار مهم است، ابراز کرد: سال گذشته جزء تیم‌هایی بودیم که کارمان را زود آغاز کردیم و امسال نیز چنین تصمیمی داریم. قرار است طبق برنامه، از اولین تیم‌هایی باشیم که روند آماده‌سازی را شروع می‌کنیم، چون می‌دانیم سال سختی در پیش داریم. طبیعتا مردم اراک و فوتبال‌دوستان این شهر و خودِ مدیران باشگاه انتظار دارند تیمی بهتر از سال گذشته باشیم و به همین دلیل با یک برنامه‌ریزی خوب و با حمایت باشگاه و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه ایرالکو یک تیم خوب می‌سازیم.

دیدگاه‌ها