کد خبر : 1941781 | 13 خرداد 1402 ساعت 20:59 | 30K بازدید | 34 دیدگاه

هالند باز هم جام می‌خواهد: یکی دیگه، یکی دیگه!

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.

هالند باز هم جام می‌خواهد: یکی دیگه، یکی دیگه!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه ومبلی حریف همشهری‌اش منچستریونایتد را 2-1 شکست داد تا فاتح جام حذفی شود و بعد از قهرمانی در لیگ برتر دومین جام این فصل را به دست بیاورد.

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، برای جشن گرفتن این قهرمانی به سراغ ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا رفت و با فریادهای "یکی دیگه، یکی دیگه" نشان داد مصمم به قهرمانی در چمپیونزلیگ و رسیدن به سه‌گانه در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی است.

1883043
1883044

ارلینگ هالند و منچسترسیتی شنبه آینده در فینال لیگ قهرمانان به مصاف اینتر می‌روند و می‌توانند با پیروزی مقابل این تیم ایتالیایی سومین جام این فصل را به دست آورند و برای اولین بار در تاریخ‌شان قهرمان لیگ برتر شوند.

سیتی با اختلاف پنج امتیاز با آرسنال قهرمان لیگ برتر شد و امشب قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد. آنها حالا در آستانه تاریخ‌سازی برای باشگاه‌شان هستند. آخرین باری که یک تیم موفق به کسب سه‌گانه شد منچستریونایتد بود که در سال 1999 با هدایت سر الکس فرگوسن به این افتخار دست یافت.

منچسترسیتی تا کنون در یک مسابقه رسمی مقابل اینتر قرار نگرفته است. اما ارلینگ هالند و هم‌تیمی‌هایش به شکست نراتزوری و قهرمانی در چمپیونزلیگ مطمئن به نظر می‌رسند. اینتر فصل سری آ را در رتبه سوم به پایان برده و با قهرمان این فصل، ناپولی، 18 امتیاز فاصله دارد. 

1883047

1883046

دیدگاه‌ها