کد خبر : 1941782 | 13 خرداد 1402 ساعت 21:09 | 63.9K بازدید | 61 دیدگاه

با آرزوی بهترین‌ها در آینده:

ناکهکشان! جدایی رسمی لئو مسی از پاریس

باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی اعلام کرد لیونل مسی امشب برای آخرین بار با این پیراهن به میدان خواهد رفت.

ناکهکشان! جدایی رسمی لئو مسی از پاریس

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لیونل مسی و پاری سن ژرمن سرانجام امشب به صورت رسمی اعلام شد.

پس از اعلام عدم ادامه همکاری سرخیو راموس، ستاره آرژانتینی هم با این تیم پاریسی تمدید نخواهد کرد: "پی اس جی مفتخر است که بهترین فوتبالیست تمام دوران را در در تیم خود داشته است..."

لیونل مسی در آگوست 2021 به پاریس نقل مکان کرد و با 3 عنوان قهرمانی بدون اینکه رؤیای قهرمانی در اروپا را تحقق ببخشد، آنجا را ترک می‌کند.

بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن به این شرح است: "پس از دو فصل حضور در پایتخت فرانسه، ماجراجویی لئو مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل 2022-2023 به پایان خواهد رسید. باشگاه از برنده هفت بار توپ طلا، که یک سوپرجام و دو قهرمانی لیگ 1 را نیز با این باشگاه به ارمغان آورد، تشکر می‌کند.

در 29 آگوست 2021 برابر رنس او اولین بازی در لیگ فرانسه را تجربه کرد. 74 بازی بعد، ستاره آرژانتینی با استعداد خود در فرانسه و اروپا اثری از خود به جای گذاشت و 32 گل به ثمر رساند که اولین گل آن برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در 28 سپتامبر 2021 به علاوه ارسال 35 پاس گل بود.

1883051

شماره 30 که در اولین سال حضور خود در پایتخت قهرمان لیگ فرانسه شد، جایزه معتبر توپ طلای فرانس فوتبال را نیز در طول همان فصل به خانه برد، هفتمین جایزه در یک دوران حرفه‌ای بسیار درخشان. کاپیتان آرژانتین، برنده جام جهانی فوتبال اخیر در قطر، در فصل 2022-2023 نیز در پاری سن ژرمن خوش درخشید.

او علاوه بر 16 گل خود در 31 بازی لیگ، با 16 پاس گل، بهترین پاسور لیگ است. برابر استراسبورگ در هفته سی و هفتم لیگ 1، مسی با زدن چهارصد و نود و ششمین گل خود در 5 لیگ معتبر اروپا، بار دیگر نام خود را در تاریخ ثبت کرد و بدین ترتیب یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام او ثبت شد. پاری سن ژرمن افتخار می‌کند که بهترین فوتبالیست تمام دوران را در تیمش داشت و برای لئو در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارد."

مسی نیز اینطور از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد: "با تشکر از باشگاه، شهر پاریس و ساکنانش در این دو سال. من برای آن‌ها بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم."

1883052

همچنین ناصر الخلیفی نیز از لیونل مسی تشکر کرد: "می‌خواهم از لئو مسی برای دو فصل حضورش در پاریس تشکر کنم. تماشای برنده هفت بار توپ طلا در پارک دو پرنس برای الهام بخشیدن به بازیکنان جوان ما بسیار لذت‌بخش بود. سهم او در پاری سن ژرمن و لیگ فرانسه را نمی‌توان دست‌کم گرفت و ما برای لئو و خانواده‌اش بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم."

دیدگاه‌ها